Quote from Guest on 17 June 2010, 18:40Hejsan alla glada!
Den 10:e juli kommer den första URSVIK ALL IN gå av stapeln! (H:)
Det är precis vad det låter som - All in! Alla löpdistanser i Ursvik ska springas!
Körschemat som kommer att gälla (på ett ungefär)
09.30 Xtreme-spåret 15km
12.00
Hejsan alla glada!
Den 10:e juli kommer den första URSVIK ALL IN gå av stapeln! (H:)
Det är precis vad det låter som - All in! Alla löpdistanser i Ursvik ska springas!
Körschemat som kommer att gälla (på ett ungefär)
09.30 Xtreme-spåret 15km
12.00
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 18:50Skitskoj! Jag är lätt på om kalendern tillåter mig.
Skitskoj! Jag är lätt på om kalendern tillåter mig.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 19:42Härligt! 😀
Härligt! 😀
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 20:15Hittils har 15 accepterat på fb, 46 "kanske kommer" samt 4 på funbeat. Jag tror vi kan bli ett ganska stort och kul gäng (t+)
Hittils har 15 accepterat på fb, 46 "kanske kommer" samt 4 på funbeat. Jag tror vi kan bli ett ganska stort och kul gäng (t+)
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 20:30Låter grymt skoj, synd att det är dagen innan vansbro.
/F
Låter grymt skoj, synd att det är dagen innan vansbro.
/F
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 21:10En sak till som jag tänkt skulle vara en kul grej. (Den förra var jättelångtträningen på roslagsleden.) Och för mig är det dagen efter vansbro. Så den åker in i kalendern så får man se. 🙂
En sak till som jag tänkt skulle vara en kul grej. (Den förra var jättelångtträningen på roslagsleden.) Och för mig är det dagen efter vansbro. Så den åker in i kalendern så får man se. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 21:10Mitt är ett kanske. Är nyfiken på Ursvik men funderar på om jag ska vara med på Hornstull-Järna veckan innan och är osäker på om jag är i Stockholm just den dagen. Om allt stämmer dyker jag upp. Med eller utan skor visar sig.
Mitt är ett kanske. Är nyfiken på Ursvik men funderar på om jag ska vara med på Hornstull-Järna veckan innan och är osäker på om jag är i Stockholm just den dagen. Om allt stämmer dyker jag upp. Med eller utan skor visar sig.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 22:29Toppen Miranda! Vi kanske måste "boka" Ursvik om det fortsätter i den här farten 🙂
Toppen Miranda! Vi kanske måste "boka" Ursvik om det fortsätter i den här farten 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 22:43Jag säger också ett kanske för säkerhetsskull. Verkar skoj!
Jag säger också ett kanske för säkerhetsskull. Verkar skoj!
Quote from Katarina Lindbäck on 18 June 2010, 23:53Verkar grymt kul. Jag säger ett absolut definitivt kanske.
Verkar grymt kul. Jag säger ett absolut definitivt kanske.