Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarURSVIK ALL IN
You need to log in to create posts and topics.

Micke, du kommer ÄLSKA Xtreme-spåret, det är precis din påse te 🙂

15-kmbanan är ett av de tuffaste du kan ge dig på i Stockholm. Det är ingen lätt bana. Att sedan springa ytterligare över 2 mil efter denna kuperade slinga är inte lätt.

Good luck.

Jag ska försöka att komma med på lördag 🙂 är det någon som har bil med och ska springa alla distanserna och skulle kunna tänka sig ha min ryggsäck där under tiden vi lubbar?

😀

ler. kommer. med delar av familjen.

Gud vad roligt att det är så många som kommer! Det är helt fantastiskt att denna idé, som egentligen bara var menat som ett skämt, efter att vi kört ett långpass tillsammans några stycken veckan innan Stockholm Marathon. Efter att ha sprungit Milen, Femma

Får väl se hur många sträckor man pallar, gissar att jag är helt slut efter första men jag ska absolut göra ett försök 😀
Eftersom där fanns dusch gissar jag på att det finns dricksvatten.
Verkar som att man får grunda med en rejäl grötfrukost 😉

(Som nä

Jag är upptagen men det låter spännande. Har aldrig sprungit i Ursvik så det får bli mitt eget mål.
Hoppas ni alla får en bra dag oavsett hur många sträckor ni tar eller om ni är med som supporter (H)

Jag kommer ställa bilen där, får rensa trunken så alla kan klämma in sina väskor där 🙂

Jag har också plats att förvara pryttlar.

Jag kanske gör någon slags modiferad variant för att hinna med resten av dagens åtaganden också men jag kommer vara där i alla fall delar av dagen. (t+)