Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 10:20Jag har inte sprungit det andra (lätta) så jag vet inte riktigt hur det går, de delar sträcka i början i alla fall och sedan har jag sett att de delar på sig med olika markeringar. Vet inte varför det heter "lätta", har fått för mig att det kanske är mer
Jag har inte sprungit det andra (lätta) så jag vet inte riktigt hur det går, de delar sträcka i början i alla fall och sedan har jag sett att de delar på sig med olika markeringar. Vet inte varför det heter "lätta", har fått för mig att det kanske är mer
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 10:33Den lätta femman har färre eller inga backar. Anpassat för barnvagnar och rollatorer är det dock inte då det går över knöggliga hästhagar.
Den lätta femman har färre eller inga backar. Anpassat för barnvagnar och rollatorer är det dock inte då det går över knöggliga hästhagar.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 10:55Ah, tack, då slipper jag undra mer över det. Har nämligen funderat ibland då jag sprungit på vanliga femman och inte tyckt att den varit särskilt svår, backig eller krävande. Fast i Ursvik är väl allt relativt i och för sig. 😀
Ska bli riktigt roligt att
Ah, tack, då slipper jag undra mer över det. Har nämligen funderat ibland då jag sprungit på vanliga femman och inte tyckt att den varit särskilt svår, backig eller krävande. Fast i Ursvik är väl allt relativt i och för sig. 😀
Ska bli riktigt roligt att
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 11:03När ni är klara kan ni klura lite på Ursvik Ultra. Det måste ju bli den naturliga fortsättningen...
När ni är klara kan ni klura lite på Ursvik Ultra. Det måste ju bli den naturliga fortsättningen...
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 12:57"Lätta" 5:an tycker jag är eländigare än "svåra". Som Lena säger är det en bra bit över knögglig hagmark (om jag minns rätt).
"Lätta" 5:an tycker jag är eländigare än "svåra". Som Lena säger är det en bra bit över knögglig hagmark (om jag minns rätt).
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 13:44Jag har varit i Ursvik och rekat "lätta" femman och 2,5km-spåret och skulle nog vilja påstå att "lätta" femman inte är ett "barnvagnsspår", men jag har iof ingen erfarenhet i ämnet. Det kanske finns rallyvagnar.
Vidare så rekade jag Motionsgården och upp
Jag har varit i Ursvik och rekat "lätta" femman och 2,5km-spåret och skulle nog vilja påstå att "lätta" femman inte är ett "barnvagnsspår", men jag har iof ingen erfarenhet i ämnet. Det kanske finns rallyvagnar.
Vidare så rekade jag Motionsgården och upp
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 13:56Håller med ang "lätta" femman. När man viker av från det vanliga spåret är den helt ok den första biten men hagarna är för jävliga, lätt att trampa snett.
Håller med ang "lätta" femman. När man viker av från det vanliga spåret är den helt ok den första biten men hagarna är för jävliga, lätt att trampa snett.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 13:58Apropå "trampa snett" så får man gärna ta med lindor etc. om man har tillgång till det.
Apropå "trampa snett" så får man gärna ta med lindor etc. om man har tillgång till det.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 14:06Just Extremespåret är ju extremt(!) ur trampa-snett-synvinkel så det är nog en bra idé att ta det extra lugnt och försiktigt i alla trixiga partier där och inte lockas att rusa på bara för att det är så roligt. Man vill ju att alla ska klara sig hela och
Just Extremespåret är ju extremt(!) ur trampa-snett-synvinkel så det är nog en bra idé att ta det extra lugnt och försiktigt i alla trixiga partier där och inte lockas att rusa på bara för att det är så roligt. Man vill ju att alla ska klara sig hela och
Quote from Elias Engqvist on 6 July 2010, 15:08Är det lätta femman som går in till höger efter inledande uppförsbacken och sen efterföljande nedförsbacke? (Det är kanske där 2.5:an går in till vänster förresten va?
Jag springer nästan bara 10 eller 15km så jag har inte tänkt så mycket på dom där!
Är det lätta femman som går in till höger efter inledande uppförsbacken och sen efterföljande nedförsbacke? (Det är kanske där 2.5:an går in till vänster förresten va?
Jag springer nästan bara 10 eller 15km så jag har inte tänkt så mycket på dom där!