Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 21:03Toapapper borde göra susen.
Här finns lite info inför: http://mirandasminut.se/infor-ursvik-all-in
Toapapper borde göra susen.
Här finns lite info inför: http://mirandasminut.se/infor-ursvik-all-in
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 21:10Tillgången till skog (enligt bloggen) underlättar ju det hela 😉
Tillgången till skog (enligt bloggen) underlättar ju det hela 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 21:51Jag sprang stora delar av extrem-spåret idag och det är snustorrt och stenhårt underlag därute just nu. Och motionsgården är mycket riktigt STÄNGD ända fram till 9/8. En vattenslang för skotvätt finns på utsidan vid trappan. Har man en sån där "nyckel" so
Jag sprang stora delar av extrem-spåret idag och det är snustorrt och stenhårt underlag därute just nu. Och motionsgården är mycket riktigt STÄNGD ända fram till 9/8. En vattenslang för skotvätt finns på utsidan vid trappan. Har man en sån där "nyckel" so
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 22:54URSäkta en dum fråga men vilken xxxxx har fått för sig att stänga motionsgården mitt under högsäsong? Det är ju valår så se till att rösta bort den skyldige.
URSäkta en dum fråga men vilken xxxxx har fått för sig att stänga motionsgården mitt under högsäsong? Det är ju valår så se till att rösta bort den skyldige.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 14:48Ooops, vem hade kunnat ana att Ursvik All In skulle kunna bli en politisk fråga 😉
Ooops, vem hade kunnat ana att Ursvik All In skulle kunna bli en politisk fråga 😉
Quote from Elias Engqvist on 7 July 2010, 15:43Är det verkligen kommunal - jag trodde det var Sumpans skidklubb eller nåt som drev den!
Är det verkligen kommunal - jag trodde det var Sumpans skidklubb eller nåt som drev den!
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 16:13Är inte han&fylletanten skogsbönder, med biffstock.
Är inte han&fylletanten skogsbönder, med biffstock.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 20:12Oj vad otydlig jag var med platsen. Vi träffas alltså vid startområdet där vid Ursvik, inte vid t-bana Hallonbergen!! Däremot är t-bana hallonbergen närmast. Fattar ni?? 😀
Oj vad otydlig jag var med platsen. Vi träffas alltså vid startområdet där vid Ursvik, inte vid t-bana Hallonbergen!! Däremot är t-bana hallonbergen närmast. Fattar ni?? 😀
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 20:48Nu klart, jag kommer med och springer i alla fall de två första sträckorna fram till picnic :D. Tar beslut sen om det blir fortsättning under em :-). Bra införsäljning under H-J Miranda (H:)
Blir samlingsplatsen start/mål området eller vid omklädningsrum
Nu klart, jag kommer med och springer i alla fall de två första sträckorna fram till picnic :D. Tar beslut sen om det blir fortsättning under em :-). Bra införsäljning under H-J Miranda (H:)
Blir samlingsplatsen start/mål området eller vid omklädningsrum
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 22:04Jag tror att jag kommer ut till 15 och är med till slutet. Tror också att jag kan komma med bil så jag kan ha lite extra vatten med mig då.
Jag tror att jag kommer ut till 15 och är med till slutet. Tror också att jag kan komma med bil så jag kan ha lite extra vatten med mig då.