Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 23:51Apropå vatten så kommer vi att kunna fylla på hemma hos min bror som bor i det nybyggda området uppe i backen till höger från starten sett, det är kanske 200m.
Apropå vatten så kommer vi att kunna fylla på hemma hos min bror som bor i det nybyggda området uppe i backen till höger från starten sett, det är kanske 200m.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 08:44..är det nån som har nyckel till vattenslang eller går det med nån typ av tång?
Det borde väl inte vara nåt problem å norpa lite vatten utav motionsgården?
..är det nån som har nyckel till vattenslang eller går det med nån typ av tång?
Det borde väl inte vara nåt problem å norpa lite vatten utav motionsgården?
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 08:50Spåren sköts av Göran Persson som jobbar vid Ursviks Motionsgård åt Sundbybergs Stad. Det är kommunen som sköter spåren och inte Sundbybergs IK (SIK). SIK driver Motionsgården med dess omklädning mm.
Så allt rörande spåren hänvisas till kommunen.
Allt s
Spåren sköts av Göran Persson som jobbar vid Ursviks Motionsgård åt Sundbybergs Stad. Det är kommunen som sköter spåren och inte Sundbybergs IK (SIK). SIK driver Motionsgården med dess omklädning mm.
Så allt rörande spåren hänvisas till kommunen.
Allt s
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 08:54Lycka till, ni som springer. Passa på medan området fortfarande är skapligt orört.
http://www.sundbyberg.se/kommunalservice/boochbygga/stadsplaneringochbyggprojekt/aktuellaplanprojekt/pagaendedetaljplanering/vastrabrotorpursviksmotionsomrade.4.6aa5798c11
Lycka till, ni som springer. Passa på medan området fortfarande är skapligt orört.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 09:42Lycka till på lördag alla tappra löpare. Hoppas ni får det kul.
Lycka till på lördag alla tappra löpare. Hoppas ni får det kul.
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 19:16så nu för ett par timmar sedan blev det bestämt att även jag dyker upp. Är tveksam till att springa alla sträckorna, men 15km spåret ska jag ta mig runt i alla fall. Sedan får vi se om kroppen och knppen vill mer eller om jag blir nöjd så.
så nu för ett par timmar sedan blev det bestämt att även jag dyker upp. Är tveksam till att springa alla sträckorna, men 15km spåret ska jag ta mig runt i alla fall. Sedan får vi se om kroppen och knppen vill mer eller om jag blir nöjd så.
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 19:21Jag stannar nog bara fram till lunchen, så 15 + 5 km lär det bli för min del men det lär väl räcka det med. 😀
Tar någon med lite dunkar eller något så drar jag med mig mitt sportdryckspulver.
Jag stannar nog bara fram till lunchen, så 15 + 5 km lär det bli för min del men det lär väl räcka det med. 😀
Tar någon med lite dunkar eller något så drar jag med mig mitt sportdryckspulver.
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 19:23Tråkigt nog måste jag ångra mig. Det blev ändring i min tidsplanering för dagen, så jag hinner inte med löpningen. 🙁
Hoppas detta evenemang återkommer så att jag får en ny chans. 🙂
Tråkigt nog måste jag ångra mig. Det blev ändring i min tidsplanering för dagen, så jag hinner inte med löpningen. 🙁
Hoppas detta evenemang återkommer så att jag får en ny chans. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 06:07Måste tyvärr lägga in ett DNS på dagens övningar.
Som vanligt är det min allergi/astma som sätter käppar i hjulet.:@
Det är bara att bita ihop och fixa till sig till onsdagens övning, provlöpningen av OS-banan.
Måste tyvärr lägga in ett DNS på dagens övningar.
Som vanligt är det min allergi/astma som sätter käppar i hjulet.:@
Det är bara att bita ihop och fixa till sig till onsdagens övning, provlöpningen av OS-banan.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 07:33Ser ut att bli varmt idag oxå:
http://www.yr.no/place/Sweden/Stockholm/Sundbybergs_Kommun/Vi ses om någon timme 🙂
Ser ut att bli varmt idag oxå:
http://www.yr.no/place/Sweden/Stockholm/Sundbybergs_Kommun/
Vi ses om någon timme 🙂