Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 15:14Helt rätt Christer, "Lätta" 5:an viker av till höger efter ca 400m och 2,5:an viker av till vänster efter ca 800m.
Helt rätt Christer, "Lätta" 5:an viker av till höger efter ca 400m och 2,5:an viker av till vänster efter ca 800m.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 20:36Okej gått folk det är alltså stängt på motionsgården. Dvs INGEN DUSCH OCH INGEN TOALETT!
Jag håller på och rekar om det finns vatten att fixa någonstans ifrån. Kaos kaos. Fyll på vätskeryggorna!
500m bort ligger dock Prisextra tack och lov!
Okej gått folk det är alltså stängt på motionsgården. Dvs INGEN DUSCH OCH INGEN TOALETT!
Jag håller på och rekar om det finns vatten att fixa någonstans ifrån. Kaos kaos. Fyll på vätskeryggorna!
500m bort ligger dock Prisextra tack och lov!
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 20:38Vi får väl nalla av hästarnas drickbadkar där vid stallet som är precis innan målgång. 😉
Vi får väl nalla av hästarnas drickbadkar där vid stallet som är precis innan målgång. 😉
Quote from Elias Engqvist on 6 July 2010, 20:39Glöm inte att slicka på saltstenen också!
Glöm inte att slicka på saltstenen också!
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 20:42Haha, ja det blir ju perfekt. 🙂
Haha, ja det blir ju perfekt. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 6 July 2010, 20:45Kan ingen med bil köpa ett par 5L-dunkar o fylla dom med vatten o kanske lite sportdryckspulver i den ena - perfekt att ha i bakluckan på parkeringen!
Kan ingen med bil köpa ett par 5L-dunkar o fylla dom med vatten o kanske lite sportdryckspulver i den ena - perfekt att ha i bakluckan på parkeringen!
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 20:46Jag har en burk sportdryckspulver som jag köpte att testa inför maran som jag antagligen aldrig kommer dricka upp så den kan jag mer än gärna skänka till välgörande ändamål. Dunkar har jag dock inga. 😀
Jag har en burk sportdryckspulver som jag köpte att testa inför maran som jag antagligen aldrig kommer dricka upp så den kan jag mer än gärna skänka till välgörande ändamål. Dunkar har jag dock inga. 😀
Quote from Elias Engqvist on 6 July 2010, 20:51Finns i affären!
Finns i affären!
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 20:52Grymt Elin! Jag fixar också lite tror jag 😀
Jag håller på och manar folk till att ta med sig extra vatten. Det skall nog alltså ordna sig på bästa sätt!
Grymt Elin! Jag fixar också lite tror jag 😀
Jag håller på och manar folk till att ta med sig extra vatten. Det skall nog alltså ordna sig på bästa sätt!
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 20:54Lite besvärligare att fixa toalett kanske...
Lite besvärligare att fixa toalett kanske...