Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 08:48Jag är intresserad av var tempot kommer ligga - uppskattningsvis. 🙂
Jag är intresserad av var tempot kommer ligga - uppskattningsvis. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 08:50“Alla ska med” 🙂
“Alla ska med” 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 08:50Alltså shitt så jag förljer denna tråd med spännig! Så kul att så många är på 😀
Dusch finns bara öppet fram till 14.00 såg jag! Så alla vet.
Angående förvaring så kommer det finnas ett antal bilar att lasta in grejer i.
Så kul det ska bli!
Alltså shitt så jag förljer denna tråd med spännig! Så kul att så många är på 😀
Dusch finns bara öppet fram till 14.00 såg jag! Så alla vet.
Angående förvaring så kommer det finnas ett antal bilar att lasta in grejer i.
Så kul det ska bli!
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 08:51Tempot blir som det blir. Långsamt förmodligen 😉
Det är möjligt att det blir några grupper här och var, det brukar ske naturligt. Sedan "möts man ju upp" naturligt vid slutet av varje runda och påbörjar den nya tillsammans igen 🙂
Tempot blir som det blir. Långsamt förmodligen 😉
Det är möjligt att det blir några grupper här och var, det brukar ske naturligt. Sedan "möts man ju upp" naturligt vid slutet av varje runda och påbörjar den nya tillsammans igen 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 08:57Jag kommer att hålla ett tempo runt 7 min. Ni som vill softa runt får gärna slå sällis med mig 🙂
Jag kommer att hålla ett tempo runt 7 min. Ni som vill softa runt får gärna slå sällis med mig 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 08:59Ja - "Alla ska med" förstod jag. Det säger dock inte mycket om någon bestämmer sig att dyka upp med stormkök och vandringskängor :).
Ja - "Alla ska med" förstod jag. Det säger dock inte mycket om någon bestämmer sig att dyka upp med stormkök och vandringskängor :).
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 09:07Jag har sprungit mina Xtreme Running i 5:30 - 5:40-fart och har kapacitet för 4:45-4:50 på milen. Så jag kan tänka mej att 7-tempo är lagom för dom som i vanliga fall springer plattmilen i 6-tempo. Det är ju rätt backigt, om man säger så...
MEN nu ska vi
Jag har sprungit mina Xtreme Running i 5:30 - 5:40-fart och har kapacitet för 4:45-4:50 på milen. Så jag kan tänka mej att 7-tempo är lagom för dom som i vanliga fall springer plattmilen i 6-tempo. Det är ju rätt backigt, om man säger så...
MEN nu ska vi
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 09:41Jag vill bara stillsamt påpeka att det där "alla ska med" bara gäller definitionen "alla = som springer som långsammast 7 eller ev 7,30-fart".
Idén med "all in" tycker jag är strålande och jag önskar er lycka till och bättre (dvs sämre) väder!
Jag har s
Jag vill bara stillsamt påpeka att det där "alla ska med" bara gäller definitionen "alla = som springer som långsammast 7 eller ev 7,30-fart".
Idén med "all in" tycker jag är strålande och jag önskar er lycka till och bättre (dvs sämre) väder!
Jag har s
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 09:52Känner jag att jag är långsammare än huvudklungan eller någon annan som är med överhuvudtaget så har jag inga problem med att bli ifrånsprungen och fortsätta resten av delsträckan själv. Man kommer ju återsamlas vid startområdet efter varje sträcka och so
Känner jag att jag är långsammare än huvudklungan eller någon annan som är med överhuvudtaget så har jag inga problem med att bli ifrånsprungen och fortsätta resten av delsträckan själv. Man kommer ju återsamlas vid startområdet efter varje sträcka och so
Quote from Elias Engqvist on 6 July 2010, 10:10Finns det 2 5-km-spår? Jag känner bara till det som är grusvägen/elljusspåret. Var går det andra?
Finns det 2 5-km-spår? Jag känner bara till det som är grusvägen/elljusspåret. Var går det andra?