Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 14:43Varför krockar allting just det datumet? Är bjuden på bröllop och hade det inte varit för det, så skulle jag ha tävlat SM i triathlon olympisk distans.
Varför krockar allting just det datumet? Är bjuden på bröllop och hade det inte varit för det, så skulle jag ha tävlat SM i triathlon olympisk distans.
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 21:07Jag är på och skall pannbena mig igenom det hela! 🙂
Skall bli grymt kul, bra initiativ! Trevlig midsommar.
Jag är på och skall pannbena mig igenom det hela! 🙂
Skall bli grymt kul, bra initiativ! Trevlig midsommar.
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 18:17Även jag är ett kanske, beror på vad helgen bjuder på i övrigt. Men det låter väldigt kul!
Även jag är ett kanske, beror på vad helgen bjuder på i övrigt. Men det låter väldigt kul!
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 00:46Verkar som om jag inte lyckas få ihop det tyvärr. Familjen kommer i vägen i vanlig ordning.
Verkar som om jag inte lyckas få ihop det tyvärr. Familjen kommer i vägen i vanlig ordning.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 19:16Låter intressant 🙂
Har inte sprungit i Ursvik tidigare.
("Hittade" stället för bara nån vecka sedan och tog en tur dit med cykeln för att se hur det såg ut och det verkade ju lovande) (t+)
Låter intressant 🙂
Har inte sprungit i Ursvik tidigare.
("Hittade" stället för bara nån vecka sedan och tog en tur dit med cykeln för att se hur det såg ut och det verkade ju lovande) (t+)
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 20:58Ursvik är en suverän träningsanläggning, har man inte sprungit där tidigare så skall man absolut ta chansen och hänga med på Ursvik All In. Och tänk på att det inte är ett måste att hänga med hela dagen, man kan välja valda delar.
Ursvik är en suverän träningsanläggning, har man inte sprungit där tidigare så skall man absolut ta chansen och hänga med på Ursvik All In. Och tänk på att det inte är ett måste att hänga med hela dagen, man kan välja valda delar.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 02:08Mitt kanske som jag sa tidigare blir dessvärre ett nej. Jag är ute i skärgården under den helgen inser jag nu. Hade glömt bort det. Synd, för jag tyckte initiativet var trevligt och jag har dessutom aldrig sprungit i ursvik.
Mitt kanske som jag sa tidigare blir dessvärre ett nej. Jag är ute i skärgården under den helgen inser jag nu. Hade glömt bort det. Synd, för jag tyckte initiativet var trevligt och jag har dessutom aldrig sprungit i ursvik.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 19:51Hmm, Thomas argument låter lockande. Åker förbi Ursvik dagligen men har aldrig sprungit där, kanske är det här ett bra tillfälle att ta en provtur och hänga med liten del av dagen??
Hmm, Thomas argument låter lockande. Åker förbi Ursvik dagligen men har aldrig sprungit där, kanske är det här ett bra tillfälle att ta en provtur och hänga med liten del av dagen??
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 22:54Bra där Anna, då är det avgjort 🙂
Bra där Anna, då är det avgjort 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 10:40Efter lite velande mellan Musköloppet och det här så har jag nog bestämt mig för att begå Ursvikspremiär (jo det är faktiskt sant, jag har lyckats undvika Ursvik i flera år).
Jag kommer förmodligen välja ut några sträckor att springa i lugnt tempo. Eller
Efter lite velande mellan Musköloppet och det här så har jag nog bestämt mig för att begå Ursvikspremiär (jo det är faktiskt sant, jag har lyckats undvika Ursvik i flera år).
Jag kommer förmodligen välja ut några sträckor att springa i lugnt tempo. Eller