Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarURSVIK ALL IN
You need to log in to create posts and topics.

Varför krockar allting just det datumet? Är bjuden på bröllop och hade det inte varit för det, så skulle jag ha tävlat SM i triathlon olympisk distans.

Jag är på och skall pannbena mig igenom det hela! 🙂
Skall bli grymt kul, bra initiativ! Trevlig midsommar.

Även jag är ett kanske, beror på vad helgen bjuder på i övrigt. Men det låter väldigt kul!

Verkar som om jag inte lyckas få ihop det tyvärr. Familjen kommer i vägen i vanlig ordning.

Låter intressant 🙂
Har inte sprungit i Ursvik tidigare.
("Hittade" stället för bara nån vecka sedan och tog en tur dit med cykeln för att se hur det såg ut och det verkade ju lovande) (t+)

Ursvik är en suverän träningsanläggning, har man inte sprungit där tidigare så skall man absolut ta chansen och hänga med på Ursvik All In. Och tänk på att det inte är ett måste att hänga med hela dagen, man kan välja valda delar.

Mitt kanske som jag sa tidigare blir dessvärre ett nej. Jag är ute i skärgården under den helgen inser jag nu. Hade glömt bort det. Synd, för jag tyckte initiativet var trevligt och jag har dessutom aldrig sprungit i ursvik.

Hmm, Thomas argument låter lockande. Åker förbi Ursvik dagligen men har aldrig sprungit där, kanske är det här ett bra tillfälle att ta en provtur och hänga med liten del av dagen??

Bra där Anna, då är det avgjort 🙂

Efter lite velande mellan Musköloppet och det här så har jag nog bestämt mig för att begå Ursvikspremiär (jo det är faktiskt sant, jag har lyckats undvika Ursvik i flera år).

Jag kommer förmodligen välja ut några sträckor att springa i lugnt tempo. Eller