Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 08:33Nu kör vi!! (t+)
Nu kör vi!! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 13:17Hoppas detta blir återkommande. Gjorde "bara" 15 km extrembanan, men är nöjd ändå.
Nästa gång räknar jag med fler varv och längre sträcka:-)
Hoppas detta blir återkommande. Gjorde "bara" 15 km extrembanan, men är nöjd ändå.
Nästa gång räknar jag med fler varv och längre sträcka:-)
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 14:08Stort tack för idag, synd att jag inte hann stanna längre...det kändes lite fjuttigt med två mil. 😀
Stort tack för idag, synd att jag inte hann stanna längre...det kändes lite fjuttigt med två mil. 😀
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 15:3630 km fick räcka för min något deformerade kropp. 😉
Riktigt kul, se till att göra detta fler gånger!
Överaskningen var perfa, tack Gatorade för bidraget.;)
Simma lugnt,Jens
30 km fick räcka för min något deformerade kropp. 😉
Riktigt kul, se till att göra detta fler gånger!
Överaskningen var perfa, tack Gatorade för bidraget.;)
Simma lugnt,
Jens
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 16:31Tack för ett trevligt arrangemang. Jag har råkat slarva bort min kamera så för en gångs skull kan jag inte spamma internet med bilder.
Jag sprang extremen som uppvärming i 7:10-tempo och 5:an i 5:30-tempo. Det kändes som en lagom dos för idag med tanke p
Tack för ett trevligt arrangemang. Jag har råkat slarva bort min kamera så för en gångs skull kan jag inte spamma internet med bilder.
Jag sprang extremen som uppvärming i 7:10-tempo och 5:an i 5:30-tempo. Det kändes som en lagom dos för idag med tanke p
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 17:03Fick kasta in handuken efter 30 km men är ändå grymt nöjd! 😀
Tack alla för en härlig dag! Hoppas att detta blir återkommande (men jag kan nog behöva vila upp mig en vecka först) 😉Har lite bilder på starten av milen så vi får se om jag lägger upp dem v
Fick kasta in handuken efter 30 km men är ändå grymt nöjd! 😀
Tack alla för en härlig dag! Hoppas att detta blir återkommande (men jag kan nog behöva vila upp mig en vecka först) 😉
Har lite bilder på starten av milen så vi får se om jag lägger upp dem v
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 17:28Kul att se alla löpare när jag kom förbi på cykel innan ni skulle iväg på milrundan. Nästa gång hoppas jag kunna vara med. 🙂
Kul att se alla löpare när jag kom förbi på cykel innan ni skulle iväg på milrundan. Nästa gång hoppas jag kunna vara med. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 17:31Du kunde cyklat med.
Du kunde cyklat med.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 17:36I Ursvik???? Nej tack - inte på gamla trofast. Det hade inte funkat.
I Ursvik???? Nej tack - inte på gamla trofast. Det hade inte funkat.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 18:38Jag körde totalt 30k sen blev värmen för svår :@. Jättekul arrangemeng och isen svalkade skönt o Gatoraden smakade underbart :D.
Stort tack till Miranda och hennes team för bra arrangemang (t+) och allt trevligt folk som var där (H:).
Hoppas det blir f
Jag körde totalt 30k sen blev värmen för svår :@. Jättekul arrangemeng och isen svalkade skönt o Gatoraden smakade underbart :D.
Stort tack till Miranda och hennes team för bra arrangemang (t+) och allt trevligt folk som var där (H:).
Hoppas det blir f