Quote from Guest on 13 June 2011, 14:14Då är det dags i år igen!
Förra årets Ursvik All In blev ju mycket mer poppis än vad vi hade kunnat förvänta oss. Folk dök upp från höger och vänster, och utan något direkt skriveri dök det ändå upp 50 st förväntansfulla själar. En fantastisk dag och 37,
Då är det dags i år igen!
Förra årets Ursvik All In blev ju mycket mer poppis än vad vi hade kunnat förvänta oss. Folk dök upp från höger och vänster, och utan något direkt skriveri dök det ändå upp 50 st förväntansfulla själar. En fantastisk dag och 37,
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:24Ajuste, facebookevent kommer och jag lär ragga deltagare på annat håll också. Detta blir av oavsett hur många som dyker upp 🙂
Ajuste, facebookevent kommer och jag lär ragga deltagare på annat håll också. Detta blir av oavsett hur många som dyker upp 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:26Vad kul! Ska försöka vara med i år. Missade det förra året.
Vad kul! Ska försöka vara med i år. Missade det förra året.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:27Så välkommen 😀
Så välkommen 😀
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:42tackar! vad blir det sammanlagt med alla distanserna där?
tackar! vad blir det sammanlagt med alla distanserna där?
Quote from Christer Heinbäck on 13 June 2011, 14:50Jag snor idén och kör ett "Hultet All in" i Kristinehamn i sommar. 🙂
61 km terräng! (t+)
Jag snor idén och kör ett "Hultet All in" i Kristinehamn i sommar. 🙂
61 km terräng! (t+)
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 15:00Haha.. Skatås All In var ju snälla nog att fråga.. du bara snor idén 😉
Ps. Får jag vara med på Hultet all in (H) ? När?!
Haha.. Skatås All In var ju snälla nog att fråga.. du bara snor idén 😉
Ps. Får jag vara med på Hultet all in (H) ? När?!
Quote from Christer Heinbäck on 13 June 2011, 15:31Jepp, så fräck är jag! (H)
Datum är inte bestämt, måste kolla så det inte krockar med en massa annat.
Såklart får alla vara med! 🙂
Jepp, så fräck är jag! (H)
Datum är inte bestämt, måste kolla så det inte krockar med en massa annat.
Såklart får alla vara med! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 15:42Snällt tänkt Sandra L.
9:e juli finns det nu 4 möjligheter att kuta ultralångt.
Augusti verkar mer tomt vad gäller Sverige.
Sista helgen den månaden vill jag vara i Skövde.
Snällt tänkt Sandra L.
9:e juli finns det nu 4 möjligheter att kuta ultralångt.
Augusti verkar mer tomt vad gäller Sverige.
Sista helgen den månaden vill jag vara i Skövde.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 16:45Skoj! Missade förra året men kan förhoppningsvis klämma in det i år. Bra anledning att komma igång och få lite mil i benen.
Skoj! Missade förra året men kan förhoppningsvis klämma in det i år. Bra anledning att komma igång och få lite mil i benen.