Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 17:259 juli mm...
Antingen Vansbro triathlon eller i Ursvik?
9 juli mm...
Antingen Vansbro triathlon eller i Ursvik?
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 18:37Hoppas verkligen jag kan delta - tror att det ska funka.
Förra året var kanon! (även om jag själv fick lämna w.o. efter 3 mil) 😀
Hoppas verkligen jag kan delta - tror att det ska funka.
Förra året var kanon! (även om jag själv fick lämna w.o. efter 3 mil) 😀
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 08:58Tänkte åka och kolla på Vansbro triathlon. En vilsam aktivitet i min enda semestervecka. (H)
Tänkte åka och kolla på Vansbro triathlon. En vilsam aktivitet i min enda semestervecka. (H)
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 11:25Krockar med Swedish Alpine, annars hade jag förstås dykt upp. vi hade ju så trevligt förra året.
Krockar med Swedish Alpine, annars hade jag förstås dykt upp. vi hade ju så trevligt förra året.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 11:41Det är därför jag springer Swiss Alpine istället.. krockar inte alls (t+)
Det är därför jag springer Swiss Alpine istället.. krockar inte alls (t+)
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 16:13Jag var med förra året och det var en super kul 🙂 tillställning (t+) med skön stämning hela dagen.
Vill komma med iår också men kör nu rehab för ett knä (t-) så jag får hoppas att det ordnat upp sig tills dess.
Jag var med förra året och det var en super kul 🙂 tillställning (t+) med skön stämning hela dagen.
Vill komma med iår också men kör nu rehab för ett knä (t-) så jag får hoppas att det ordnat upp sig tills dess.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 16:22Tänker nog vara med iår, missade ju förra året pga skada.
Kommer kunna bistå med bil för ev förvaring när vi är ute i spåret.
Tänker nog vara med iår, missade ju förra året pga skada.
Kommer kunna bistå med bil för ev förvaring när vi är ute i spåret.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 16:53Åh, jag vill vara med. Bor ju nära också, så jag joggar/cyklar väll dit som uppvärmning.
Ska tipsa lite folk som inte hänger här också
Åh, jag vill vara med. Bor ju nära också, så jag joggar/cyklar väll dit som uppvärmning.
Ska tipsa lite folk som inte hänger här också
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 13:37Å låter kul! (t+)
Jag kommer och provar några lättare spår 😀
Å låter kul! (t+)
Jag kommer och provar några lättare spår 😀
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 16:28Jag ska försöka komma jag med! Dock så är jag mer sugen på att köra alla spår på raken, det beror lite på. Alltid kul med sällskap om någon känner för samma upplägg, alternativt kortare paus iaf.
Jag ska försöka komma jag med! Dock så är jag mer sugen på att köra alla spår på raken, det beror lite på. Alltid kul med sällskap om någon känner för samma upplägg, alternativt kortare paus iaf.