Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är så sugen! Kanske får prova att vara med på första 15 km.

Visst ska jag simma Vansbro, Thomas. Rutinerad som man är så fixar man en sen tid så att man kan vara med på både UAI och Vansbro 🙂

Har för mig att jag sprang Skatås all in på 90 talet, för det fanns redan då, men namnet var något annat. Men kanske jag som glad göteborgare skulle dyka upp och testa Ursviks variant. Fast jag skulle vila denna helgen, men har en dag vila på saken 🙂

Kommer ta bilen samt en kylväska om någon vill förvara prylar eller förtäring där medan vi springer runt i Ursvik.

Finns det några idéer på bra picknickmat som är någorlunda lättsmält?

Jag ser mycket fram imorgon. 🙂

Fun fun fun!

Bra jobbat allesammans!
Trots värmen var det ett gäng djärva själar som samlades i morse för att bemästra och övervinna Ursvik, och flera av oss lyckades ju oxå 😀

Tack till Miranda som planerade och fixade och tack till alla för en väldigt trevlig lörda

Tack alla löparvänner för en härlig dag och ett extra tack till Miranda som drog igång det här.

Hoppas på lite svalare väder nästa gång... (H)

Tack alla för en jättetrevlig dag med löpning och picknick:-) Hade själv en dag som bjöd på både lättsam löpning och några väldigt tunga partier! 10:an mellan 20-30 km och sista 2,5 var jobbigast! Hade dock moroten på slutet att hinna till det obligatoris

Tack Miranda och alla andra för idag. Kul, varmt och svettigt. Var mitt första All in, vi ses nästa år 🙂