Quote from Guest on 23 March 2008, 21:56Klassisk löpserie på krävande ~15 km-bana. Sex deltävlingar plus final.
http://www.sik.org/tavlingar.htm
Klassisk löpserie på krävande ~15 km-bana. Sex deltävlingar plus final.
http://www.sik.org/tavlingar.htm
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 22:06OBS sorry folks som hade hunnit lägga till denna - hade skrivit fel datum, det skall vara 6 maj och inget annat...
OBS sorry folks som hade hunnit lägga till denna - hade skrivit fel datum, det skall vara 6 maj och inget annat...
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 17:32inte helt perfekt planering i o m att Jag ska springa halvmaran på Kungsholmen sen på lördagen men det ska väl gå. Det här va ju bara så himla kul 🙂 Kanske är lite torrare den här gången.
inte helt perfekt planering i o m att Jag ska springa halvmaran på Kungsholmen sen på lördagen men det ska väl gå. Det här va ju bara så himla kul 🙂 Kanske är lite torrare den här gången.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 20:27Jag ska tävla i Lund på lördagen, 10km, och kör intervaller istället på tisdagen. Väntar istället på deltävling 3.
Jag ska tävla i Lund på lördagen, 10km, och kör intervaller istället på tisdagen. Väntar istället på deltävling 3.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 21:05Dubblett-inlägg 🙁
Dubblett-inlägg 🙁
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 21:56Snart dags igen, någon som åker från södertälje hållet ? Vi ses där ?!
Snart dags igen, någon som åker från södertälje hållet ? Vi ses där ?!
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 20:39är det någon som har koll på hur banan ser ut nu? har den torkat upp ?
är det någon som har koll på hur banan ser ut nu? har den torkat upp ?
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 20:59Det borde ju ha torkat upp en del iaf. Sprang terräng vid Domarudden idag o där var det knappt blött alls trots regn både igårkväll o i morse.
Nån som varit i Ursvik nyligen som kan ge besked?
Det borde ju ha torkat upp en del iaf. Sprang terräng vid Domarudden idag o där var det knappt blött alls trots regn både igårkväll o i morse.
Nån som varit i Ursvik nyligen som kan ge besked?
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 17:42Det verkar som om jag måste stå över den här gången. Måste jobba 🙁
Lycka till imorgon alla er lyckliga som ska springa (t+)
Det verkar som om jag måste stå över den här gången. Måste jobba 🙁
Lycka till imorgon alla er lyckliga som ska springa (t+)
Quote from Tony Olsson on 5 May 2008, 19:10Jag kommer, blir första försöket i år. Hoppas på ett bra formbesked inför maran.
Jag kommer, blir första försöket i år. Hoppas på ett bra formbesked inför maran.