Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Men tänk så skönt du kommer må när du sprungit UE... 😀

klart du ska springa. du kan ju ta det lugnt. Det lär ju inte va tyngre än förra gången när det var regn och slask. !!

Men spring Ursvik då och om det känns tungt efteråt så är det väl inte hela världen om du skippar halvmaran. Jag tycker fortfarande att det är väl mycket att köra bägge, men det är jag det. Många andra här håller ju inte med mig 🙂

jag springer inte imorrn. Har de två sista matcherna i innebandyn senare på kvällen, och jag har bara barnvakt då.

Nästa deltävling ska jag vara med igen! 🙂

Men om jag frågar såhär: ställer ni själva upp i lopp om benen känns stela och lederna ömmar?

Jag har ju lite för lite tävlingsrutin för att kunna bedöma utifrån tidigare erfarenheter. Jag tycker det är intressant att ni svarar olika, det innebär att jag

Om det varit mina ben skulle dom troligtvis känts bra igen i morgon kväll - hade dom känts risiga då hade jag inte ställt upp. (Det är ju som bekant aldrig för sent...)

Jag anmäler mig inte till lopp om jag inte ser till att förbereda mig så att jag kan göra ett för mina förhållanden bra lopp. Tävling är tävling och då ger jag allt jag har för dagen. Till förberedelserna ingår att ge kroppen nödvändig vila.

Om jag hade

Jag har Sthlm maran som mål. Mitt upplägg för det är att springa i Ursvik ikväll så bra som möjligt. Tungt kuperat pass ger bra styrka och gott självförtroende. Nästan helg blir kanske ett lugnt (i maratonfart) långpass. Sedan springa Tolvanloppet (12km)

Vilket lopp! 🙂 Tokfint väder och en härlig bana. Sen var det ganska jobbigt för mig personligen med tanke på min ringa träningserfarenhet i år. Men det var roligt ändå. Är helt klart nöjd med tiden 1:29

Sen var det väldigt roligt att träffa andra funbe

Nu blir jag avundsjuk! 😉

Men jag är nöjd att jag inte sprang, har varit trött i benen idag. Grattis alla ni som sprang, kanonbra kämpat, och jag hoppas på fler roliga rapporter 🙂