Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har fått förhinder så jag kommer inte imorgon 🙁 Får ladda ordentligt till halvmaran på lördag istället. Kanske är lika bra det för jag känner mig lite sliten idag!

Jag kommer visst att lufsa runt banan förhoppningsvis på runt 1:20...

Och själv är jag alldeles osäker! Gårdagens långpass tog lite väl hårt eftersom jag drog på tempot för hårt, vilket jag fått betala för idag med stelhet och lätt ömma leder. Lyckades iofs snika till mig ett ströpass massage på KTH-hallen där jag jobbar, m

Eller varför inte springa alla 15? Det är klart att du ska springa - till i morgon kväll så är du fit for fight igen!

Jag skulle absolut inte ha tävlat i terränglöpning imorgon om jag var ute efter att kunna göra en bra tid på halvmaran. Jag ska själv springa halvmaran och jag kommer att ta det lugnt frånsett några km i tävlingsfart på onsdag.

Jag hade nog inte heller sprungit om jag hade haft en halvmara bara några dagar senare. Själv är jag stel som en pinne i kroppen med ömma vader och stel i ryggen efter gårdagens cykelpass. Men samtidigt är det inte värre än att allt fungerar som det ska n

Jag skippar Ursvik imorgon för jag ska tävla i Lund 10km på lördag. Satsar istället på att köra några snabba intervaller. Vi är ju alla olika men om jag skulle tävla på halvmaran i helgen så finns inte Ursvik X på tisdagen innan. Visst kan man försöka ta

Halvmaran är inte viktig, inte viktigare än Ursvik - det är maran som är viktig. Jag tyckte jag hade planerat så fint med UE på tisdag, ett lätt lätt kort pass på torsdan, och så halvmaran på lördag.

Skulle jag vara smart så kör jag inte UE, utan ett lä

dublett (så desperat är jag)

Nu ska jag inte springa HM i helgen. Men om inte tiden skulle betyda så mycket skulle jag nog sprungit båda - gått för fullt på Ursvik o sen se hur det känns i helgen - men siktar man på PB eller nåt annat stort mål då tar man det lugnt veckan innan först