Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 10:16Fast nu handlar det om lätta 5:an. Alla mätningar som presenteras ovan gäller tuffa 5:an.
Fast nu handlar det om lätta 5:an. Alla mätningar som presenteras ovan gäller tuffa 5:an.
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 10:16Det finns alltså två 5km spår i Ursvik. Gula 5:an som ALA har mätt och den "lätta"-5:an som Mats sprungit (och som inte mätts med gps och mäthjul!).
Det finns alltså två 5km spår i Ursvik. Gula 5:an som ALA har mätt och den "lätta"-5:an som Mats sprungit (och som inte mätts med gps och mäthjul!).
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 10:17Precis 🙂
Precis 🙂
Quote from Elias Engqvist on 13 August 2008, 10:28Jag har bara sett en - grusvägen med belysning. Är det den tuffa eller lätta? Har iofs aldrig sprungit den - springer bara 10 eller 15k då jag ändå tagit mig dit. Då springer man ju iofs delar av den...
Jag har bara sett en - grusvägen med belysning. Är det den tuffa eller lätta? Har iofs aldrig sprungit den - springer bara 10 eller 15k då jag ändå tagit mig dit. Då springer man ju iofs delar av den...
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 10:32Grusvägen med belysning är gula femman, som då är den tuffa. Gul/vit är lätta femman och viker av från stora spåret efter några hundra meter.
Grusvägen med belysning är gula femman, som då är den tuffa. Gul/vit är lätta femman och viker av från stora spåret efter några hundra meter.
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 10:56Varför kallas den längre banan för lätta 5:an?
Varför kallas den längre banan för lätta 5:an?
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 10:59Plattare?
Plattare?
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 11:01Lätta femman är mindre kuperad.
Jag har samma erfarenhet av den som Leif, dvs jag har sprungit den en gång för många år sedan och då virrade jag bort mig i hästhagen. Och även om den är flack så är den mer svårsprungen och mycket tråkigare än den vanliga
Lätta femman är mindre kuperad.
Jag har samma erfarenhet av den som Leif, dvs jag har sprungit den en gång för många år sedan och då virrade jag bort mig i hästhagen. Och även om den är flack så är den mer svårsprungen och mycket tråkigare än den vanliga
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 13:29Jag testade lätta 5an förra sommaren, efter ett varv i 10an. Det var allt annat än lätt att springa på gräset när det var sumpigt och sugande. Trodde aldrig jag skulle komma "i mål". Vanliga 5an är att föredra om det inte varit torrt en längre tid. Gräspa
Jag testade lätta 5an förra sommaren, efter ett varv i 10an. Det var allt annat än lätt att springa på gräset när det var sumpigt och sugande. Trodde aldrig jag skulle komma "i mål". Vanliga 5an är att föredra om det inte varit torrt en längre tid. Gräspa
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 15:04Håller med Sebastian. Riktigt "räligt" att springa över fältet bland stora grästuvor och sumppartier.... Jag sprang också efter 10:an och surnade till både i skalle och om fötter...
Håller med Sebastian. Riktigt "räligt" att springa över fältet bland stora grästuvor och sumppartier.... Jag sprang också efter 10:an och surnade till både i skalle och om fötter...