Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 18:24Men jag tror att 600 meter är det Usain på jams som vinner och på 1 km är det Bekele på Tef som vinner.
Men jag tror att 600 meter är det Usain på jams som vinner och på 1 km är det Bekele på Tef som vinner.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 18:30Usain Bolt har gjort runt 45.28 på 400:a.
Edit: +1 på David
Usain Bolt har gjort runt 45.28 på 400:a.
Edit: +1 på David
Quote from Elias Engqvist on 18 August 2009, 18:32På 8:e eller om det var 9:e varvet varvade Bekele på 54s - utan 9km uppvärmning kan han nog springa lite fortare?!
På 8:e eller om det var 9:e varvet varvade Bekele på 54s - utan 9km uppvärmning kan han nog springa lite fortare?!
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 18:37Jag tror att Usain lgger på rulle till 550 meter och sedan gasar förbi oavsett hur mycket syra han har.
På en km kan Bekele gasa så bra i 950 meter så Usain inte kan hålla rullen.
Jag tror att Usain lgger på rulle till 550 meter och sedan gasar förbi oavsett hur mycket syra han har.
På en km kan Bekele gasa så bra i 950 meter så Usain inte kan hålla rullen.
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 08:38Nej Christer, på varv 8-9 låg varvtiderna ff på 66-67, innan Tadese skruvade upp farten vid 4000-meterspasseringen. Sista varvet var snabbast på ca 58 sekunder. men det var tydligt att det inte var någon maxlöpning, Bekele hade säkert kunnat pressa fram
Nej Christer, på varv 8-9 låg varvtiderna ff på 66-67, innan Tadese skruvade upp farten vid 4000-meterspasseringen. Sista varvet var snabbast på ca 58 sekunder. men det var tydligt att det inte var någon maxlöpning, Bekele hade säkert kunnat pressa fram
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 09:29Och idag om första rapporterna om dopingmisstankar... bläääh, att man aldrig får vara riktigt glad 🙁
Och idag om första rapporterna om dopingmisstankar... bläääh, att man aldrig får vara riktigt glad 🙁
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 10:09Hur många toppsprinters de senaste 25 åren har INTE varit dopade? Ben Johnson, Justin Gatlin, Marion Jones, Tim Montgomery, Katrin Krabbe, Dennis Mitchell, Ludmila Enquist, ja t.o.m. Carl Lewis. Flo-Jo, naturligtvis, men hon åkte väl aldrig fast. Finns sä
Hur många toppsprinters de senaste 25 åren har INTE varit dopade? Ben Johnson, Justin Gatlin, Marion Jones, Tim Montgomery, Katrin Krabbe, Dennis Mitchell, Ludmila Enquist, ja t.o.m. Carl Lewis. Flo-Jo, naturligtvis, men hon åkte väl aldrig fast. Finns sä
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 10:22Dwain Chambers, Linford Christie...
Dwain Chambers, Linford Christie...
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 10:22Nå er det vel kun Daniel Bailey som foreløpig er mistenk, ikke Bolt, og Aftonbladets opplysninger er heller ikke bekreftet av andre
Nå er det vel kun Daniel Bailey som foreløpig er mistenk, ikke Bolt, og Aftonbladets opplysninger er heller ikke bekreftet av andre
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 10:56Marion Jones och Ludmila har t.o.m. åkt fast fler gånger.
Marion Jones och Ludmila har t.o.m. åkt fast fler gånger.