Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 08:28Håller med David. Jag tar all professionell idrott med en nypa salt. Finns så mycket mygel med både doping och annat i de flesta idrotter där det finns stora pengar att tjäna. Jag ser Bolts båda världsrekordlopp i VM som stor underhållning men inte nödvän
Håller med David. Jag tar all professionell idrott med en nypa salt. Finns så mycket mygel med både doping och annat i de flesta idrotter där det finns stora pengar att tjäna. Jag ser Bolts båda världsrekordlopp i VM som stor underhållning men inte nödvän
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 08:28Han tröttnade lite på slutet. Kan säkert gå under 19 med färre lopp i benen, optimal träning, och lite bättre vind än -0,3 ...
Han tröttnade lite på slutet. Kan säkert gå under 19 med färre lopp i benen, optimal träning, och lite bättre vind än -0,3 ...
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 08:30ni e knäppa! Klart det var oerhört stora prestationer. Oerhört stora
ni e knäppa! Klart det var oerhört stora prestationer. Oerhört stora
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 09:46>>Vill man se ärlig och ren idrott får man söka sig till evenemang dit inte journalister och TV-kameror hittar
Kroppsbyggning 😉
>>Vill man se ärlig och ren idrott får man söka sig till evenemang dit inte journalister och TV-kameror hittar
Kroppsbyggning 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 12:27Som jag ser det så är det ändå så att oavsett hur dopad han eventuellt är (och hur dopade även resten av startfältet må ha varit) med något medel som antingen inte blivit förbjudet ännu eller inte kan upptäckas ännu, så kommer man inte runt det faktum att
Som jag ser det så är det ändå så att oavsett hur dopad han eventuellt är (och hur dopade även resten av startfältet må ha varit) med något medel som antingen inte blivit förbjudet ännu eller inte kan upptäckas ännu, så kommer man inte runt det faktum att
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 12:28OT. - Släntbjörn -
Jag undrar över bilden du valt att använda. I mina ögon är det direkt osmakligt att ha den som presentationsbild. Är den vald i provocerande syfte?
OT. - Släntbjörn -
Jag undrar över bilden du valt att använda. I mina ögon är det direkt osmakligt att ha den som presentationsbild. Är den vald i provocerande syfte?
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 13:07Nix, om (OBS: om) Bolt är dopad är det INTE under kontrollerade former.
Nix, om (OBS: om) Bolt är dopad är det INTE under kontrollerade former.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 13:24Jessie: Det är inte alls så jag/(vi?) menar. Det är sjuka tider det handlar om, nu på 200 t.ex hade han 0,3 m/s i motvind på upploppet. Så det finns nog kapacitet för under 19 så småningom.
Det var väl Jonas Karlsson på SVT som sa att om han fick höfta t
Jessie: Det är inte alls så jag/(vi?) menar. Det är sjuka tider det handlar om, nu på 200 t.ex hade han 0,3 m/s i motvind på upploppet. Så det finns nog kapacitet för under 19 så småningom.
Det var väl Jonas Karlsson på SVT som sa att om han fick höfta t
Quote from Kicki K on 21 August 2009, 13:43Bolt sprang på 19.93 redan 2004 som junior (17 - 18år) och satte nytt junior-världsrekord. Han var också först under 20år att komma in under 20sek. Så vist har han en del talang eller uppfödd på otillåtna medel
Bolt sprang på 19.93 redan 2004 som junior (17 - 18år) och satte nytt junior-världsrekord. Han var också först under 20år att komma in under 20sek. Så vist har han en del talang eller uppfödd på otillåtna medel
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 13:43OT. Jack Twist
Ja
OT. Jack Twist
Ja