Quote from Guest on 18 January 2011, 18:34Något jag funderar över, i Kalmar blev jag så j_kla pissnödig, men ja vågade inte pissa då jag simmade, för jag tyckte det kändes märkligt då jag skulle ha tri-suiten på mig resten av dagen.
Frågan är hur snabbt spolas det bort?
Något jag funderar över, i Kalmar blev jag så j_kla pissnödig, men ja vågade inte pissa då jag simmade, för jag tyckte det kändes märkligt då jag skulle ha tri-suiten på mig resten av dagen.
Frågan är hur snabbt spolas det bort?
Quote from Elias Engqvist on 18 January 2011, 18:44Det är inget att oroa sig för!
Det är inget att oroa sig för!
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 19:14Det finns ett citat av Mark Allen (vill jag minnas, kan inte hitta det nu), som lyder ungefär:
"Den bästa känslan i ett triathlon är att stå i sin våtdräkt på stranden, kissa och känna värmen rinna längs benen, och se den lilla bäcken rinna mot vattnet, v
Det finns ett citat av Mark Allen (vill jag minnas, kan inte hitta det nu), som lyder ungefär:
"Den bästa känslan i ett triathlon är att stå i sin våtdräkt på stranden, kissa och känna värmen rinna längs benen, och se den lilla bäcken rinna mot vattnet, v
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 20:44Ska du cykla samt springa och hålla dig tänkte du då? Det hämmar dig ganska ordentligt skulle jag tro, så kissa på! Jag blev oxå sjukt kissenödig efter simningen. Jag kissade sedan både under cyklingen i farten samt under löpningen. Det var så skönt och d
Ska du cykla samt springa och hålla dig tänkte du då? Det hämmar dig ganska ordentligt skulle jag tro, så kissa på! Jag blev oxå sjukt kissenödig efter simningen. Jag kissade sedan både under cyklingen i farten samt under löpningen. Det var så skönt och d
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 20:47Hade jag valmöjligheten att kissa i dräkten under något av momenten så känns väl simningen som det trevligaste alternativet.
Hade jag valmöjligheten att kissa i dräkten under något av momenten så känns väl simningen som det trevligaste alternativet.
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 20:47Gustav - bara slappna av och låt det hända 🙂
Gustav - bara slappna av och låt det hända 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 21:39...väntar med spänning på bilder från Göteborgsvarvet 2008 och en vitsig kommentar.
...väntar med spänning på bilder från Göteborgsvarvet 2008 och en vitsig kommentar.
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 21:50Hur gjorde man innan internet fanns och det inte gick att fråga om ALLT?
Hur gjorde man innan internet fanns och det inte gick att fråga om ALLT?
Quote from Elias Engqvist on 18 January 2011, 22:09Då kissade man ändå!
Då kissade man ändå!
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 22:27No Shit!? 😉
No Shit!? 😉