Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 09:59Har du inte sett bilden på han som sprang GBG varvet för några år sedan? (H)
Har du inte sett bilden på han som sprang GBG varvet för några år sedan? (H)
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 11:04Hmm löparmage har väl nog de flesta råkat utför.
det e ju riktigt, riktigt drygt. Men för att undvika det under tävling så brukar ajg se till att göra nr2 strax innan.
Är det längre distanser ser ajg till att uppsöka vattenkrosetten ganska ofta bara för
Hmm löparmage har väl nog de flesta råkat utför.
det e ju riktigt, riktigt drygt. Men för att undvika det under tävling så brukar ajg se till att göra nr2 strax innan.
Är det längre distanser ser ajg till att uppsöka vattenkrosetten ganska ofta bara för
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 15:48Leif: Vem har inte gjort de? 🙂 Men han behövde ju bara stå ut me det en liten stund. Va kan de varit 20 min. Lite värre att sitta på cykeln i en IM o de börjar trycka på!! Fy fan
Leif: Vem har inte gjort de? 🙂 Men han behövde ju bara stå ut me det en liten stund. Va kan de varit 20 min. Lite värre att sitta på cykeln i en IM o de börjar trycka på!! Fy fan
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 16:08Tar man av sig våtdräkten när man fortfarande har vatten till axlarna så kan det har varit ett fall av löparmage...
Tar man av sig våtdräkten när man fortfarande har vatten till axlarna så kan det har varit ett fall av löparmage...
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 16:15Är det inte dumt att springa med våtdräkt?
Är det inte dumt att springa med våtdräkt?
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 11:29Christer - med svag utförsbacke och vinden från sidan är det ganska lätt.
När man börjar tumma på idealförhållandena kan det vara en god idé att ha lite vatten över i flaskan...
Christer - med svag utförsbacke och vinden från sidan är det ganska lätt.
När man börjar tumma på idealförhållandena kan det vara en god idé att ha lite vatten över i flaskan...
Quote from Elias Engqvist on 25 January 2011, 11:37Det kan vara värt att träna på - förra gången blev det bara ett stopp - alldeles i början. 2010 blev det tre tror jag eller möjligen fyra (många kan vi säga). Kan väl förlorat c:a 2-3 minuter?
Det kan vara värt att träna på - förra gången blev det bara ett stopp - alldeles i början. 2010 blev det tre tror jag eller möjligen fyra (många kan vi säga). Kan väl förlorat c:a 2-3 minuter?
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 23:49Kateter och en extra "vattenflaska" på sadelröret?
Kateter och en extra "vattenflaska" på sadelröret?
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 17:37Ingen annan har ju så jag gör. (Göteborg 2008, nöden har ingen lag).
BILD:www.76an.se/bilder/bajs1.jpgFörövrigt, kissa på! (t+)
Ingen annan har ju så jag gör. (Göteborg 2008, nöden har ingen lag).
BILD:www.76an.se/bilder/bajs1.jpg
Förövrigt, kissa på! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 18:51det är rätt inställning!! men han önskade nog att det var ett midnattslopp han ställt upp i..
det är rätt inställning!! men han önskade nog att det var ett midnattslopp han ställt upp i..