Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 00:42Jo alltså jag menar kissa i vattnet, annars kan det bli jobbigt! 😀
Jo alltså jag menar kissa i vattnet, annars kan det bli jobbigt! 😀
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 07:02Kissa på bara, det är ingen fara alls
Kissa på bara, det är ingen fara alls
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 09:12W C Fields kommentar till att dricka vatten: "I never touch the stuff - fish fuck in it!"
W C Fields kommentar till att dricka vatten: "I never touch the stuff - fish fuck in it!"
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 09:38Hur ska man annars få det varmt och gott?
Hur ska man annars få det varmt och gott?
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 09:45Om du var kissnödig redan under simningen, hur klarade du dig då resten av dagen?
Det är en jävla tur att det är så svårt att förlägga hela 18 mil cykling i tättbebyggt område 🙂
Om du var kissnödig redan under simningen, hur klarade du dig då resten av dagen?
Det är en jävla tur att det är så svårt att förlägga hela 18 mil cykling i tättbebyggt område 🙂
Quote from Elias Engqvist on 21 January 2011, 10:50För att spinna vidare på detta intressanta ämne - är det någon av er som klarar av att kissa på cykeln. Av någon anledning är jag tvungen att hoppa av...
För att spinna vidare på detta intressanta ämne - är det någon av er som klarar av att kissa på cykeln. Av någon anledning är jag tvungen att hoppa av...
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 18:16Hehe under Kalmar blev det 4 kiss-stopp varav det ena blev en bajamaja direkt efter simningen, otrolig tidsförlust!
Sdan en på cyklingen, sedan två under löpningen. För att dessutom spinna vidare på ämnet. Under en Ironman kan jag definitivt rekommendera
Hehe under Kalmar blev det 4 kiss-stopp varav det ena blev en bajamaja direkt efter simningen, otrolig tidsförlust!
Sdan en på cyklingen, sedan två under löpningen. För att dessutom spinna vidare på ämnet. Under en Ironman kan jag definitivt rekommendera
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 20:05Fick till en kissning under Sala på cykeln, men det tog ett tag innan jag dit. Slappna av var inte det lättaste. En klubbkompis som kom 18:e på Kalmar sa att det är lättare om man håller i "den" som att man kissade normalt.
Helt klart nåt att träna på
Fick till en kissning under Sala på cykeln, men det tog ett tag innan jag dit. Slappna av var inte det lättaste. En klubbkompis som kom 18:e på Kalmar sa att det är lättare om man håller i "den" som att man kissade normalt.
Helt klart nåt att träna på
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 20:20Man måste väl hitta nån fin backe då antar jag?
På Kalmar e ju dom sällsynta! 🙂
Men som sagt två-delat ska ajg nog köra mina långdistanslopp i. Känns mer rimligt då en en-delad trisuit känns som mer gjord för sprintar och olympiska distanser
Man måste väl hitta nån fin backe då antar jag?
På Kalmar e ju dom sällsynta! 🙂
Men som sagt två-delat ska ajg nog köra mina långdistanslopp i. Känns mer rimligt då en en-delad trisuit känns som mer gjord för sprintar och olympiska distanser
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 09:22Mkt prat om nummer ett här. 🙂 Men hur löses nummer två? Finns de gott om bajamajor? (H)
Mkt prat om nummer ett här. 🙂 Men hur löses nummer två? Finns de gott om bajamajor? (H)