Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 19:44"...väntar med spänning på bilder från Göteborgsvarvet 2008 och en vitsig kommentar. "
Där kom den! 🙂
"...väntar med spänning på bilder från Göteborgsvarvet 2008 och en vitsig kommentar. "
Där kom den! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 22:10Jo där kom bilden..!
Angående kateter, blir lite bökig växling på triathlon-tävlingar, då måste man nästan ha den i fickan på trisuiten under simningen! 😛
Jo där kom bilden..!
Angående kateter, blir lite bökig växling på triathlon-tävlingar, då måste man nästan ha den i fickan på trisuiten under simningen! 😛
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 01:04En kateterpåse är platt, och oftast fäst längs låret med en vävtygsbindel. Platt och hydrodynamiskt! 😀
En kateterpåse är platt, och oftast fäst längs låret med en vävtygsbindel. Platt och hydrodynamiskt! 😀
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 08:51Snälla, ta bort bilden.
Av hänsyn till grabben.
Snälla, ta bort bilden.
Av hänsyn till grabben.
Quote from Elias Engqvist on 28 January 2011, 10:33Äh Kenth - dels har den varit i varenda forum som finns, dels har han själv gjort en intervjuv om det hela och tycker inte det är så märkvärdigt!
http://www.youtube.com/watch?v=QN42dxSfd3A
Äh Kenth - dels har den varit i varenda forum som finns, dels har han själv gjort en intervjuv om det hela och tycker inte det är så märkvärdigt!
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 10:40Håller med Kenth.
Håller med Kenth.
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 13:19Det må så vara att han har exponerats på varenda j-vla forum på Internet men det gör ju inte saken bättre.
När man ser och lyssnar på intervjun får i alla fall jag känslan av att inte allt står rätt till. Känns kanske som han behöver hjälp att freda sig.
Det må så vara att han har exponerats på varenda j-vla forum på Internet men det gör ju inte saken bättre.
När man ser och lyssnar på intervjun får i alla fall jag känslan av att inte allt står rätt till. Känns kanske som han behöver hjälp att freda sig.
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 16:10Han verkade skitglad över sin placering.
Han verkade skitglad över sin placering.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 11:08"Rememeber, there are two types of triathletes out there...those who pee in their wetsuit...and those who lie about peeing in their wetsuit."
Varför skulle man ljuga om att man kissat om man inte gjort det?Jag råkar känna till ett fall av löparmage från
"Rememeber, there are two types of triathletes out there...those who pee in their wetsuit...and those who lie about peeing in their wetsuit."
Varför skulle man ljuga om att man kissat om man inte gjort det?
Jag råkar känna till ett fall av löparmage från
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 11:17Hehe, om slangen löper längs benet så tror jag inte det gör nån mätbar skillnad. Tänk på att man sparar vikt på att slippa fånga upp pisset i kläderna! 😀
Hehe, om slangen löper längs benet så tror jag inte det gör nån mätbar skillnad. Tänk på att man sparar vikt på att slippa fånga upp pisset i kläderna! 😀