Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Frågan är om man skall låta den gå på insidan av benet (mer luftmotstånd eller bakpå (längre slang = högre vikt + mer skavrisk). Men det är klart: man sparar ju ganska många gramminuter på att inte behöva fylla blåsan.
Det kan nog bli en affärsidé: Super

Lite dränage baktill också, så sparar man ett par hekto till, samtidigt som man undviker trista bildserier som på en viss varvlöpare.

Hmm känner att diskussionen alltid spårar när det gäller sådana här frågor, speciellt då bilden på GTB-varvslöparen visas

Vaddå spårar ur?

Rasmus:
Vätskan i tjocktarmen är fortfarande tillgänglig för kroppen att ta upp, till skillnad från den i blåsan. Så ditt förslag, ehuru välmenande, är faktiskt skit...

Ja, men knappast i ändtarmen. Den kan man dränera!

Minns när jag stod på stranden och kissade i våtdräkten under USA:s nationalsång minuterna innan Ironman Florida drog igång..

En fin känsla 🙂

Hehe

Hmm, efter att ha läst tråden undrar jag om man alltså ska dra slutsatsen att triathleter tycker det är ok att kissa på andra? Ingen skriver något om att det är ok, förutsatt att man skapat fritt vatten bakåt för att inte drabba någon nära bakom.

Hoppas

Kan inte kissa och simma, hur löser ni det. Man har ju magen och bukmuskulaturen spänd och då blir det liksom stopp.

Mao ser ni någon som slutat simma och ligger och guppar så ta en omväg.

Nä jag har inte lyckats simma och kissa samtidigt fast jag har varit galet nödig vid ett tillfälle och verkligen försökte... men jag lyckades inte och det var bara trehundra meter kvar till mål och inte triathlon utan bara öppet-havsimning.

Man kanske ka