Quote from Guest on 27 September 2007, 12:28Ni som behöver nytt o vill komma billigt undan (H:) idag torsdag-lördag kl 10-18 och kl 10-16 på söndag så är det Outlet i Hjorthagen (Sthlm) Runners Store har happening i samband med Lidingöloppet, HALVA PRISET PÅ ALLT spana in på Porjusvägen 5!
Ni som behöver nytt o vill komma billigt undan (H:) idag torsdag-lördag kl 10-18 och kl 10-16 på söndag så är det Outlet i Hjorthagen (Sthlm) Runners Store har happening i samband med Lidingöloppet, HALVA PRISET PÅ ALLT spana in på Porjusvägen 5!
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 12:38Åhh, varför bor man inte i Stockholm? Håller tummarna för att det finns något kvar på Söndag när jag är på plats!
Åhh, varför bor man inte i Stockholm? Håller tummarna för att det finns något kvar på Söndag när jag är på plats!
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 12:39Jag trodde Runners Store flyttade/klappade ihop/köptes upp förra året?
Jag trodde Runners Store flyttade/klappade ihop/köptes upp förra året?
Quote from Urban Nilsson on 27 September 2007, 12:59Näe, jag köpte mina ilägg där i somras.
Näe, jag köpte mina ilägg där i somras.
Quote from Tony Olsson on 27 September 2007, 13:01Running Center (Hjorthagen) köptes upp /gick ihop med Runners Store.
Running Center (Hjorthagen) köptes upp /gick ihop med Runners Store.
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 14:19>Running Center (Hjorthagen) köptes upp /gick ihop med Runners Store.
Ja SÅ var det!. Runners Nånting....
Tack
>Running Center (Hjorthagen) köptes upp /gick ihop med Runners Store.
Ja SÅ var det!. Runners Nånting....
Tack
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 21:38typiskt.. en annan jobbar ju hela veckan.. grrr
typiskt.. en annan jobbar ju hela veckan.. grrr
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 21:55HELA sortimentet?
HELA sortimentet?
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 22:29Nej inte hela sortimentet!
Bara utvalda delar,
Jag har frågat...
Nej inte hela sortimentet!
Bara utvalda delar,
Jag har frågat...
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 23:22kunde tro det 🙂
kunde tro det 🙂