Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det var ju tur att vi fick lite faktagranskning. Kristina, hur kan du egentligen skriva "halva priset på allt", med versaler till och med, om det inte stämmer??? Har du gått på hörsägen eller var du slarvig när du kollade upp det? Tänk vad många Funbeatar

Jag var där igår. Inte speciellt mycket tjejkläder. En hel del skidattiraljer och kläder. Nja, inte så kul utbud tyckte jag. Men de kanske fyller på efter hand får man hoppas. Annars blir det tunnt på söndag.

Nä Linus, sakta i backarna. Jag var vaken slarvig eller gick på hörsägen. Läste på deras hemsida: http://www.runnersstore.se/Main/Index.asp
och även
http://www.runnersstore.se/Main/News.asp?NewsId=27
skrev att det var halva priset på allt.
Var sedan i b

Var också där idag och kollade. Det var mycket riktig halva priset "på allt som fanns där", kanske man ska förtydliga.
Mycket folk, rena huggsexan.
Spanade länge på en långärmad funktionströja men den var för Large för mej. Och hittade ett par Asics terrä

handlade detta på torsdagen, 2550:- ord pris 5100kr

Barn 1:
* Asics GT 2110 650:- ord 1300kr
"En mycket bra träningssko designad för långa distanser och för löpare som vill ha en sko med bra stötdämpning, stabilitet och löpkänsla. GT 2110s föregångare

Nu får du passa dig Kristina! Med sån utrustning kommer barnen att springa ifrån dig... 😉

Jag menar inte att det är ngt fel med ett sådant tillfälle, bara så ingen trotsar trängseln i jakt på sådant där inte fanns. Köper gärna förra årets grejer till halva priset, om de är sånt jag gillar 🙂
Härligt att kunna fynda loss så där på sånt som behö

Jag brukar ibland hitta bra grejer på IGOR Sport på Götgatan (Stockholm). IGOR = Nytt från igår. 🙂 Dom köper in restlagren från övriga sportaffärer och tar halva deras priser. Det är alltså ingen tillfällig utförsäljning utan en affär som alltid har så.

Åh så bra, tack för tipset om Igorsport, dit måste jag åka! Det är mycket som behövs om man fått för sig att jogging/löpning är en utomordentlig aktivitet för hela familjen..vi är jätteglada o panka för närvarande men det känns så bra att lägga pengarna p

Verkar vara en butik som man kan fynda i. Just dom Asics-skorna som du köpte betalade jag 1300:- för på Stadium i förra veckan. Ska nog kolla efter träningskläder där nästa gång jag kommer till Stockholm. Tack för tipset.