Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatUtloggad
You need to log in to create posts and topics.

Det har blivit allt vanligare att jag blir utloggad, även medan man aktivt surfar runt mellan olika sidor så åker man plötsligt ut, ibland redan någon minut efter inloggning. Det kan man ju stå ut med att logga in igen då, men när inlägg man skrivit förvi

+1
i Firefox 17.0.1 under Windows Vista för min del
och inte bara när jag postat heller, utan även när jag klickat på "gå till nästa olästa diskussion".

Ja jag har faktiskt blivit utslängd lite väl ofta på slutet och det har konsekvent varit när jag postat något som då sen givetvis varit borta.

Mm.. Jädra surt.

+1 på det!

Jag är fortfarande alldeles förbryllad över vilken gemensam nämnare det skulle vara som gör att så många blir utloggade, har själv som sagt aldrig varit med om det på FB - men vet på annat håll att det är jobbigt.

Det första viktigaste steget borde i all

jag bli ofta utloggad via safari i iphone. sällen när jag skriver något mest om jag göra en refresh på en grupp topplistan. bara lite jbbigt då jag måste skriv in inloggnings information igen.

när det händer på datorn, lite mindre jobbigt. då jag kan

Det behöver inte alla ha med os eller browser att göra utan kan ha att göra med tidpunkt. Om det utförs löpande underhållsarbeten på sajten kan sånt stöka till det. Och vilka arbeten som görs kan bara teamet bakom sajten svara på.

Marcus, det kan mycket väl vara så, men då återstår ju frågan - blir alla ni som blir utloggade, utloggade runt just samma tid och vilket tidpunkt på dygnet handlar det då om? Jag sitter på FB mellan ungefär klockan 9 på morgonen och 9 på kvällen, inte he

Bra idé!

Börjar det bli dags för ett felrapporteringsformulär för Funbeat? Borde inte det göra det lättare att samla relevant data för framtida felsökning?

Men borde inte alla drabbas då? Jag har inte blivit utkastad sen i november (eller något i den stilen, länge sen var det iaf), och då berodde det på att Norton bråkade. Vet inte ens när jag blev utkastas senast som inte var mitt fel på ett eller annat vis