Quote from Jonny Persson on 4 January 2013, 10:44Annica, hur vet du att ingen har mailat?
Men det mest mänskliga är nog annars är nog att användare flyttar på sig om det inte funkar i stället för att sitta och försöka lösa problemen.
Och att titta i just den här gruppen tillhör nog arbetsuppgifterna.
Annica, hur vet du att ingen har mailat?
Men det mest mänskliga är nog annars är nog att användare flyttar på sig om det inte funkar i stället för att sitta och försöka lösa problemen.
Och att titta i just den här gruppen tillhör nog arbetsuppgifterna.
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 10:51Om det nu skulle vara på klientsidan som felet ligger, varför drabbas man inte när man surfar på andra sajter? Jag köper inte riktigt det.
Annika har en poäng. Mailar Olle nu.
Om det nu skulle vara på klientsidan som felet ligger, varför drabbas man inte när man surfar på andra sajter? Jag köper inte riktigt det.
Annika har en poäng. Mailar Olle nu.
Quote from Bjarne Lewin on 4 January 2013, 10:52Jag har också blitt uloggad några gånger de sista veckorna, och ja även när jag har skullat posta...
Chrome Version 23.0.1271.97 m
på windows 7
Jag har också blitt uloggad några gånger de sista veckorna, och ja även när jag har skullat posta...
Chrome Version 23.0.1271.97 m
på windows 7
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 10:53På den här (http://www.funbeat.se/help/faq.aspx) sidan står det: "Om du har letat på den här sidan men inte hittar svaret, testa också gärna att skriva in din fråga i gruppen Så fungerar FunBeat. Där finns många snabba och kunniga personer som säkert kan
På den här (http://www.funbeat.se/help/faq.aspx) sidan står det: "Om du har letat på den här sidan men inte hittar svaret, testa också gärna att skriva in din fråga i gruppen Så fungerar FunBeat. Där finns många snabba och kunniga personer som säkert kan
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 10:54Framför allt tycker jag nog att någon i Funbeat-teamet skulle kunna svara på trådarna, om inte annat för att säga "Vi jobbar på saken".
Det är mycket lättare att ha tålamod om man vet att det jobbas på problemen.
Fast det är väl en avvägningfråga också,
Framför allt tycker jag nog att någon i Funbeat-teamet skulle kunna svara på trådarna, om inte annat för att säga "Vi jobbar på saken".
Det är mycket lättare att ha tålamod om man vet att det jobbas på problemen.
Fast det är väl en avvägningfråga också,
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2013, 10:55Kan vara så enkelt kanske att sessionshanterarens databas blivit tömd?
Kan vara så enkelt kanske att sessionshanterarens databas blivit tömd?
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 10:57FYI: Nu har jag mailat supporten. Återkommer när jag fått svar. 🙂
FYI: Nu har jag mailat supporten. Återkommer när jag fått svar. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 11:18jag blir heller inte utkastad! Win7 och IE8
jag blir heller inte utkastad! Win7 och IE8
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2013, 11:25Win7 + Chrome på två olika datorer på varsin domän
iPhone 4S + Chrome
Nexus 7 + Chrome
Win7 + Chrome på två olika datorer på varsin domän
iPhone 4S + Chrome
Nexus 7 + Chrome
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 12:07Men alltså, oavsett anledning varför man blir utloggad, fenomenet att det man skrivit är borta när man loggar in igen är något helt nytt för mig.
ALLTID tidigare har det funnits kvar vid återinloggning.
Jag har svårt att se att det skulle bero på något
Men alltså, oavsett anledning varför man blir utloggad, fenomenet att det man skrivit är borta när man loggar in igen är något helt nytt för mig.
ALLTID tidigare har det funnits kvar vid återinloggning.
Jag har svårt att se att det skulle bero på något