Quote from Jonny Persson on 4 January 2013, 10:19Jackie: Jag menar att i stället för att vi ska forska kan kanske teamet bakom sajten lösa problemet när dom nu vet om det. Och är det så att dom ofta utför underhållsarbeten som gör att man blir utkastad när man postar kan dom kanske informera om detta in
Jackie: Jag menar att i stället för att vi ska forska kan kanske teamet bakom sajten lösa problemet när dom nu vet om det. Och är det så att dom ofta utför underhållsarbeten som gör att man blir utkastad när man postar kan dom kanske informera om detta in
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 10:22Och om felet sitter på klientsidan lägger teamet ner en massa tid på att jaga ett fel de aldrig kommer att hitta och inte kan lösa.
Och om felet sitter på klientsidan lägger teamet ner en massa tid på att jaga ett fel de aldrig kommer att hitta och inte kan lösa.
Quote from Jonny Persson on 4 January 2013, 10:26Jo jag vet det Annica men det brukar vara lättare att lösa ett problem om man sitter på en större del av informationen. Om det är klientproblem kan dom fråga oss om den informationen.
Är det serverjobb dom håller på med så kan vi användare leka detektive
Jo jag vet det Annica men det brukar vara lättare att lösa ett problem om man sitter på en större del av informationen. Om det är klientproblem kan dom fråga oss om den informationen.
Är det serverjobb dom håller på med så kan vi användare leka detektive
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 10:30Fast om det vore serverjobb - eller något annat centralt - borde fler än ni fyra drabbas tycker jag.
Det låter ju ologiskt att en sån sak skulle drabba bara er, men aldrig mig eller Jackie?
Fast om det vore serverjobb - eller något annat centralt - borde fler än ni fyra drabbas tycker jag.
Det låter ju ologiskt att en sån sak skulle drabba bara er, men aldrig mig eller Jackie?
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 10:34Eftersom det finns två trådar om detta där vi är ett gäng som klagat i flera månader tror jag det är rätt många som drabbas.
Eftersom det finns två trådar om detta där vi är ett gäng som klagat i flera månader tror jag det är rätt många som drabbas.
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 10:34Jag har använt olika versioner av Firefox från 2.0.0.20 till 17.0, Iceweasel, Seamonkey och Chrome.
Operativsystem Windows 98 (!) och olika Linux-distar.
Utloggning inträffar klart minst med den äldsta FF och nog mest med FF 17.0.
Kan inte påstå att ja
Jag har använt olika versioner av Firefox från 2.0.0.20 till 17.0, Iceweasel, Seamonkey och Chrome.
Operativsystem Windows 98 (!) och olika Linux-distar.
Utloggning inträffar klart minst med den äldsta FF och nog mest med FF 17.0.
Kan inte påstå att ja
Quote from Jonny Persson on 4 January 2013, 10:34Om det bara vore fyra stycken som råkar ut för det hade det varit ett mindre problem och talat för att det låg på vår sida. Men jag vågar slå vad om att det drabbat fler än oss fyra. Sätter du mot?
Om det bara vore fyra stycken som råkar ut för det hade det varit ett mindre problem och talat för att det låg på vår sida. Men jag vågar slå vad om att det drabbat fler än oss fyra. Sätter du mot?
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 10:36Skulle bli förvånad om problemen ligger på klientsidan eftersom jag aldrig råkat ut för det på jogg.se men ett antal gånger på funbeat.se.
Detta är något funbeat bör ta tag i, läste igår om någon som tröttnat och istället skulle blogga någon annanstans.
Skulle bli förvånad om problemen ligger på klientsidan eftersom jag aldrig råkat ut för det på jogg.se men ett antal gånger på funbeat.se.
Detta är något funbeat bör ta tag i, läste igår om någon som tröttnat och istället skulle blogga någon annanstans.
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 10:39Ja, Leif, det fick vi nog av på puls.se... 🙂
Ja, Leif, det fick vi nog av på puls.se... 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 10:40Men om det nu är ett så stort problem borde någon mailat Olle direkt, kan man ju tycka. Om inte annat för att med all säkerhet få igång en dialog.
För hur säkert är det att de hinner sitta och surfa i forumet en arbetsdag?
Men om det nu är ett så stort problem borde någon mailat Olle direkt, kan man ju tycka. Om inte annat för att med all säkerhet få igång en dialog.
För hur säkert är det att de hinner sitta och surfa i forumet en arbetsdag?