Quote from Håkan Öhling on 2 November 2006, 22:09Måste sticka ut hakan lite här. Är det ingen som funderat på att skippa detta med piggar? Finns inget så fostrande som att springa när det är halt ute. Lätta snabba steg belönas medan tunga klumpedunsar riskerar att fälla dig 🙂 Blir man alltför gnällig
Måste sticka ut hakan lite här. Är det ingen som funderat på att skippa detta med piggar? Finns inget så fostrande som att springa när det är halt ute. Lätta snabba steg belönas medan tunga klumpedunsar riskerar att fälla dig 🙂 Blir man alltför gnällig
Quote from ellen olsson on 2 November 2006, 22:47> Är det ingen som funderat på att skippa detta med piggar?
Jag köper flera par trailskor varje år. De flesta av dem är odubbade. 🙂
> Är det ingen som funderat på att skippa detta med piggar?
Jag köper flera par trailskor varje år. De flesta av dem är odubbade. 🙂
Quote from Matts Asplund on 2 November 2006, 22:54jag tänker köra på i mina vanliga skor denna vinter & se hur de går, inte alls sugen på att köra med dubbar....får se om jag ändrar uppfattning 🙂
jag tänker köra på i mina vanliga skor denna vinter & se hur de går, inte alls sugen på att köra med dubbar....får se om jag ändrar uppfattning 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2006, 10:35Som den löparamatör jag är håller jag mig nog inne och tar rejäla promenader i mina kängor och satsar på att få skidorna vallade den här säsongen 🙂
Som den löparamatör jag är håller jag mig nog inne och tar rejäla promenader i mina kängor och satsar på att få skidorna vallade den här säsongen 🙂
Quote from Urban Nilsson on 3 November 2006, 14:29Jag kör utan piggar. Upplevde det som extremt uppbyggande förra vintern.
Jag kör utan piggar. Upplevde det som extremt uppbyggande förra vintern.
Quote from Funbeat user on 3 November 2006, 14:47Jo, om det blir så mkt snö och lite is som fallet var förra vintern behöver man ju inga hjälpmedel.
Men GBG-vintern kan ju innehålla veckolånga perioder med isklädda trottoarer och cykelbanor, men jag satsat nog också på att klara mig utan tillsvidare.
Jo, om det blir så mkt snö och lite is som fallet var förra vintern behöver man ju inga hjälpmedel.
Men GBG-vintern kan ju innehålla veckolånga perioder med isklädda trottoarer och cykelbanor, men jag satsat nog också på att klara mig utan tillsvidare.
Quote from Magnus Ahlstrand on 3 November 2006, 20:42ja isklätt i GBG är lagom kul.... har dock inga broddar heller, men får vara inomhus då och sporta.
ja isklätt i GBG är lagom kul.... har dock inga broddar heller, men får vara inomhus då och sporta.
Quote from Funbeat user on 6 November 2006, 10:57Letade frenetiskt efter mina broddar i fredags just när jag skulle iväg .. tror NÅGON att jag hittade dem?
Var gömmer man sina broddar? Eller har maken lagt dem på ett genomtänkt ställe kanske?
Letade frenetiskt efter mina broddar i fredags just när jag skulle iväg .. tror NÅGON att jag hittade dem?
Var gömmer man sina broddar? Eller har maken lagt dem på ett genomtänkt ställe kanske?
Quote from antti5303@gmail.com on 6 November 2006, 21:50Jag både cyklar och springer med dubbar från biltema, dock inte samma! Liten investering, mycket glädje.
Biltemas dubbdäck för cykel är billiga och OK. Man kan cykla alla isiga dagar istället för att stå över passet. Har haft några underbara söndagmorgna
Jag både cyklar och springer med dubbar från biltema, dock inte samma! Liten investering, mycket glädje.
Biltemas dubbdäck för cykel är billiga och OK. Man kan cykla alla isiga dagar istället för att stå över passet. Har haft några underbara söndagmorgna
Quote from Funbeat user on 30 December 2006, 20:26Går att köpa speciella skodubb som skruvas i skorna här:
http://www.maxi-grip.se/halkskydd.phpHar precis beställt, så jag har inte hunnit testa ännu.
När dom kommer så har jag nog några över.Kommer att blogga om resultatet på min personliga blogg som
Går att köpa speciella skodubb som skruvas i skorna här:
http://www.maxi-grip.se/halkskydd.php
Har precis beställt, så jag har inte hunnit testa ännu.
När dom kommer så har jag nog några över.
Kommer att blogga om resultatet på min personliga blogg som