Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 19:47Väderstatus i gränna 24 tim och 51 min innan start i motala!! klart väder 18 grader varmt, vindstilla!! Frågan är om det är lika roligt imon? 🙂
Väderstatus i gränna 24 tim och 51 min innan start i motala!! klart väder 18 grader varmt, vindstilla!! Frågan är om det är lika roligt imon? 🙂
Quote from j sollerman on 11 June 2009, 20:31Vädret på GP loppet i Motala idag va jävligt nice!
Vädret på GP loppet i Motala idag va jävligt nice!
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 17:22Vädret var kanske inte i topp. Men temperaturen var skön.
Vädret var kanske inte i topp. Men temperaturen var skön.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 18:28Väldigt tacksamt att det knappt var någon vind. "Lite" regn gjorde inte så mycket.
Väldigt tacksamt att det knappt var någon vind. "Lite" regn gjorde inte så mycket.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 18:32När blev du dumpad?
När blev du dumpad?
Quote from j sollerman on 13 June 2009, 19:09Jag dumpade henne i starten men vi återförenades i målet.
Vädret var helt okej, regna kanske 20% av tiden, men jag lyckades klä mig perfekt. Blåste inte så mycket heller, tänkte mest på medvinden sista 3-4 milen.
Jag dumpade henne i starten men vi återförenades i målet.
Vädret var helt okej, regna kanske 20% av tiden, men jag lyckades klä mig perfekt. Blåste inte så mycket heller, tänkte mest på medvinden sista 3-4 milen.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 23:17Kalle: När startade ni?
Vi hade regn ca 50% av resan, startade 04:00!
Kalle: När startade ni?
Vi hade regn ca 50% av resan, startade 04:00!
Quote from j sollerman on 14 June 2009, 09:213:38. Kanske regnade mer än va jag kom ihåg?? Hur som helst så farlig va de inte!
3:38. Kanske regnade mer än va jag kom ihåg?? Hur som helst så farlig va de inte!
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 09:22Är du redan senil?
Är du redan senil?
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 09:35Det var bara skönt med lite svalkande väta. 🙂 Tyckte inte heller att det var så farligt hemskt till slut. Det var värre att vänta på att få starta dagen innan i Motala när träden böjdes nästan ända ner till backen av blåst och det spöregnade. I förhålla
Det var bara skönt med lite svalkande väta. 🙂 Tyckte inte heller att det var så farligt hemskt till slut. Det var värre att vänta på att få starta dagen innan i Motala när träden böjdes nästan ända ner till backen av blåst och det spöregnade. I förhålla