Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 09:39Din cykel kände sig som hemma i monsunen.
Din cykel kände sig som hemma i monsunen.
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 09:42Säkert. Hade du en ok runda David?
Säkert. Hade du en ok runda David?
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 09:45Ja, Jag vaknade vid tretiden och gick en runda runt sängen innan duntäcket drogs över skallen igen.
Varmt och gott med regnet smattrande mot taket.
Ja, Jag vaknade vid tretiden och gick en runda runt sängen innan duntäcket drogs över skallen igen.
Varmt och gott med regnet smattrande mot taket.
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 10:15Oj, du gjorde en raincheck? Synd.
Oj, du gjorde en raincheck? Synd.
Quote from Charlotte Skoglund on 14 June 2009, 10:16superrunda!!!
lite regn som gjorde sikten dålig och smaken i munnen lite sämre, men vindarna var underbara....ingen jäkla sidvind där inte, antingen medvind eller motvind, sådant är ju lätt att kirra i klungor.....fan så skoj
såg härligt svinskitig ut när
superrunda!!!
lite regn som gjorde sikten dålig och smaken i munnen lite sämre, men vindarna var underbara....ingen jäkla sidvind där inte, antingen medvind eller motvind, sådant är ju lätt att kirra i klungor.....fan så skoj
såg härligt svinskitig ut när
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 10:17Nja, jag kunde höra att det regnade så jag behövde inte checka det.
Nja, jag kunde höra att det regnade så jag behövde inte checka det.
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 10:24Jag håller med! Super-runda (även om det var 1 gången, har inget att jämföra med)! Alla såg ut som ler-monster i ansiktet efteråt, men ändå många breda leenden. Oj vilken mersmak jag fick. Nästa år blir det under 8 timmar. Hade funkat redan i år om jag ha
Jag håller med! Super-runda (även om det var 1 gången, har inget att jämföra med)! Alla såg ut som ler-monster i ansiktet efteråt, men ändå många breda leenden. Oj vilken mersmak jag fick. Nästa år blir det under 8 timmar. Hade funkat redan i år om jag ha
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 10:24Vissa här kanske bara kommer ihåg vädret mot slutet av rundan, eller cyklade långsamt så det torkade upp tidigt. För oss regnade det en bra bit förbi Jönköping.. slutade sedan ett tag för att börja på nytt i ett par omgångar.
Skönt dock att vi fick torka
Vissa här kanske bara kommer ihåg vädret mot slutet av rundan, eller cyklade långsamt så det torkade upp tidigt. För oss regnade det en bra bit förbi Jönköping.. slutade sedan ett tag för att börja på nytt i ett par omgångar.
Skönt dock att vi fick torka
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 11:09Jag hade snorkeln kvar till Jönköping ungefär o starta mellan er, så ta ett ta mellan. Skönt att ha klarat målet, nu behöver jag int köra VR mer
Jag hade snorkeln kvar till Jönköping ungefär o starta mellan er, så ta ett ta mellan. Skönt att ha klarat målet, nu behöver jag int köra VR mer
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 11:53Första gången. Men det var kul som fan. Vädret var väl OK. Mellan Gränna och Jönköping var det kallt och regnigt. Då var man inte glad och ville bara skrika av ilska. Men man var ju torr när man kom i mål. I slutet var det så pass bra väder att man fick t
Första gången. Men det var kul som fan. Vädret var väl OK. Mellan Gränna och Jönköping var det kallt och regnigt. Då var man inte glad och ville bara skrika av ilska. Men man var ju torr när man kom i mål. I slutet var det så pass bra väder att man fick t