Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 22:16Hej Martin,
Sprang en sväng ut mot Elfvik (Lidingö) i går och det jag såg av bilvägen var fint torrt och grusfritt, men det var inte så lång sträcka jag såg och på lite håll. Det är ju en sträcka du är välbekant med från tisdagarna.
Hej Martin,
Sprang en sväng ut mot Elfvik (Lidingö) i går och det jag såg av bilvägen var fint torrt och grusfritt, men det var inte så lång sträcka jag såg och på lite håll. Det är ju en sträcka du är välbekant med från tisdagarna.
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 13:45Tack för alla tips! 🙂 Blir nog en vända från Västerhaninge och söderut ganska omgående.
@Patrik: Stora vägarna på Lidingö är bra, sen handlar det bara om att ta sig över Lidingöbron mm, där är det bra grusigt.. Men snart så!
Tack för alla tips! 🙂 Blir nog en vända från Västerhaninge och söderut ganska omgående.
@Patrik: Stora vägarna på Lidingö är bra, sen handlar det bara om att ta sig över Lidingöbron mm, där är det bra grusigt.. Men snart så!
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 21:07De var sopat från Slussen och en bit mot gamla stan, samt vissa delar av Götgatan och Vasagatan såg jag.
Dock är de väl att kalla de "grovsopning"
De var sopat från Slussen och en bit mot gamla stan, samt vissa delar av Götgatan och Vasagatan såg jag.
Dock är de väl att kalla de "grovsopning"
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 08:42Många bilvägar är rena och fina men cykelgatorna är fortfarande fulla med grus.
Många bilvägar är rena och fina men cykelgatorna är fortfarande fulla med grus.
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 08:43Eftersom det heter landsvägscykel och inte cykelbanecykel, så framför jag mitt fordon där fordon skall vara: på vägen. Inte bland gående och lekande barn.
Eftersom det heter landsvägscykel och inte cykelbanecykel, så framför jag mitt fordon där fordon skall vara: på vägen. Inte bland gående och lekande barn.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 08:46Men nu menar jag cykelbanorna som är reserverade (men sällan är det) för enbart cyklister. T.ex. vid Strandvägen.
Men nu menar jag cykelbanorna som är reserverade (men sällan är det) för enbart cyklister. T.ex. vid Strandvägen.
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 08:53Du menar reserverade för parkerade bilar, byggbodar, lekande barn, spontana konferenser och annat otyg?
Du menar reserverade för parkerade bilar, byggbodar, lekande barn, spontana konferenser och annat otyg?
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 08:54precis
precis
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 16:05Har någon verkligen provat racer ännu?
Har någon verkligen provat racer ännu?
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 16:35Just idag något mindre lyckat kanske
Just idag något mindre lyckat kanske