Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumResa 2013Välkommen 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Förstår att det inte funkar detta åt Peter, men det finns planer för ett sommarläger 🙂 Återkommer med info så klart!

Pappa har fått rapport från Fjällnäs, det var minus 28 grader natten till den 3:e december. Visst behövde du lite kyla Peter?

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=21bdb6d54aa14af099b7bcd7b3ef6f49.jpg&Size=&share=

Åh vilken mysig bild! Precis vad jag behövde! 😀

Himmla fint! Idag var det lite bättre endast 25 grader...imorgon kommer det vara risk för regn och 20 grader bara. Man får sätta på sig extra tröja imorgon 😉

Oj, vad vackert
😀

Ja vackert är det. Den utsikten har man från köskfönstret. 😀

Jag är inte helt säker på var bilden är tagen men det är i området och vi ser den fjällkammen.

Peter, idag var det runt nollan och moddigt i stan. Synd att du är lite för långt bort för att få en snöboll i huvudet.

Bilderna såg helt underbara ut Camilla. Det kommer bli så härligt.

Är det bestämt vilken vecka det blir nu? Nu börjar det knöka till sig i min jobbkalender även nästa år.

Jag har siktat in mig på v 7, det var då som de flesta kunde. Jag trodde jag hade meddelat er detta, om jag inte blir ledig då så blir det v 10 eller senare.

Om jag minns rätt så kommer vi att få schemat för den perioden i hand v 51, men det låter fel (

YES 😀

Bara att börja planera för resan, jag fick semester v 7!