Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 02:36Förstår att det inte funkar detta åt Peter, men det finns planer för ett sommarläger 🙂 Återkommer med info så klart!
Förstår att det inte funkar detta åt Peter, men det finns planer för ett sommarläger 🙂 Återkommer med info så klart!
Quote from Funbeat user on 5 December 2012, 22:21Pappa har fått rapport från Fjällnäs, det var minus 28 grader natten till den 3:e december. Visst behövde du lite kyla Peter?
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=21bdb6d54aa14af099b7bcd7b3ef6f49.jpg&Size=&share=
Pappa har fått rapport från Fjällnäs, det var minus 28 grader natten till den 3:e december. Visst behövde du lite kyla Peter?
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=21bdb6d54aa14af099b7bcd7b3ef6f49.jpg&Size=&share=
Quote from Funbeat user on 5 December 2012, 23:30Åh vilken mysig bild! Precis vad jag behövde! 😀
Åh vilken mysig bild! Precis vad jag behövde! 😀
Quote from Funbeat user on 5 December 2012, 23:41Himmla fint! Idag var det lite bättre endast 25 grader...imorgon kommer det vara risk för regn och 20 grader bara. Man får sätta på sig extra tröja imorgon 😉
Himmla fint! Idag var det lite bättre endast 25 grader...imorgon kommer det vara risk för regn och 20 grader bara. Man får sätta på sig extra tröja imorgon 😉
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 00:52Oj, vad vackert
😀
Oj, vad vackert
😀
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 08:01Ja vackert är det. Den utsikten har man från köskfönstret. 😀
Ja vackert är det. Den utsikten har man från köskfönstret. 😀
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 19:13Jag är inte helt säker på var bilden är tagen men det är i området och vi ser den fjällkammen.
Peter, idag var det runt nollan och moddigt i stan. Synd att du är lite för långt bort för att få en snöboll i huvudet.
Jag är inte helt säker på var bilden är tagen men det är i området och vi ser den fjällkammen.
Peter, idag var det runt nollan och moddigt i stan. Synd att du är lite för långt bort för att få en snöboll i huvudet.
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 19:32Bilderna såg helt underbara ut Camilla. Det kommer bli så härligt.
Är det bestämt vilken vecka det blir nu? Nu börjar det knöka till sig i min jobbkalender även nästa år.
Bilderna såg helt underbara ut Camilla. Det kommer bli så härligt.
Är det bestämt vilken vecka det blir nu? Nu börjar det knöka till sig i min jobbkalender även nästa år.
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 22:02Jag har siktat in mig på v 7, det var då som de flesta kunde. Jag trodde jag hade meddelat er detta, om jag inte blir ledig då så blir det v 10 eller senare.
Om jag minns rätt så kommer vi att få schemat för den perioden i hand v 51, men det låter fel (
Jag har siktat in mig på v 7, det var då som de flesta kunde. Jag trodde jag hade meddelat er detta, om jag inte blir ledig då så blir det v 10 eller senare.
Om jag minns rätt så kommer vi att få schemat för den perioden i hand v 51, men det låter fel (
Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 13:46YES 😀
Bara att börja planera för resan, jag fick semester v 7!
YES 😀
Bara att börja planera för resan, jag fick semester v 7!