Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 16:10Härligt Camilla. Nu börjar planeringen... och träningen inför... 😉
Härligt Camilla. Nu börjar planeringen... och träningen inför... 😉
Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 17:53Anna, det är ju ett jättebra förslag att träna lite innan så vi kan njuta av långa fina dagar i naturen (t+)
Anna, det är ju ett jättebra förslag att träna lite innan så vi kan njuta av långa fina dagar i naturen (t+)
Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 17:53Igår blev det klart att jag åker ned hit 7/1-13 och hem i slutet på April eller början på Maj oavsett om maskinen är klar eller inte. Då skall det bli Göteborgsvarvet, Stockholm marathon, Vättern rundan, Vansbro Simningen och Halv Ironman på Tjörn.
Ett
Igår blev det klart att jag åker ned hit 7/1-13 och hem i slutet på April eller början på Maj oavsett om maskinen är klar eller inte. Då skall det bli Göteborgsvarvet, Stockholm marathon, Vättern rundan, Vansbro Simningen och Halv Ironman på Tjörn.
Ett
Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 21:07Härligt Camilla! 😀
Edit säger att jag måste börja träna nu så att jag orkar skida i februari (#)
Edit påminner mig också om att jag måste köpa skidor och pjäxor...
Härligt Camilla! 😀
Edit säger att jag måste börja träna nu så att jag orkar skida i februari (#)
Edit påminner mig också om att jag måste köpa skidor och pjäxor...
Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 22:06Camilla,
kan man hyra längdskidor där uppe?
Camilla,
kan man hyra längdskidor där uppe?
Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 23:06Hasse: http://www.funasfjallen.se/vinter/aktiviteter/skiduthyrning/
Ska kolla om det finns skidor i stugan att låna och om de passar för er som vill pröva.
Hasse: http://www.funasfjallen.se/vinter/aktiviteter/skiduthyrning/
Ska kolla om det finns skidor i stugan att låna och om de passar för er som vill pröva.
Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 23:23Det ser ju superfint ut
😀
Det ser ju superfint ut
😀
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 10:31Jag har äntligen hittat skidvallan när jag rensade i klädkammaren. 🙂
Jag har äntligen hittat skidvallan när jag rensade i klädkammaren. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 13:05Blev det något slängt Maggie?
Blev det något slängt Maggie?
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 20:17Inte än men det finns lite att bära iväg. Vink, vink...;)
Inte än men det finns lite att bära iväg. Vink, vink...;)