Quote from Jonny Persson on 4 May 2012, 09:30Alltid rakt efter kompassen Magnus, alltid.
Alltid rakt efter kompassen Magnus, alltid.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 17:44Bra pepp Mackan. Mot treriksröset med god löpteknik och otaliga fikastopp. Ifall du hade dragit söder ut från start hade du nåt Rom denna vecka misstänker jag;)
Bra pepp Mackan. Mot treriksröset med god löpteknik och otaliga fikastopp. Ifall du hade dragit söder ut från start hade du nåt Rom denna vecka misstänker jag;)
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 19:34Mackan...jag började i den andra ändan dvs från Treriksröset....å du kan gärna gå in å kolla min väg för den finns i rundorna Sverigeresan för alla att se. Jag kör utmed vägarna å inte den kortaste utan den FINASTE vägen ner mot Smygehuk. Å då handlar det
Mackan...jag började i den andra ändan dvs från Treriksröset....å du kan gärna gå in å kolla min väg för den finns i rundorna Sverigeresan för alla att se. Jag kör utmed vägarna å inte den kortaste utan den FINASTE vägen ner mot Smygehuk. Å då handlar det
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 09:43Nu är jag framme i Sotji, trots bakfyllan efter Sweden Rock.
Hälsningar från Svarta Havet.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=9823a395c4084df09f00ed89f1770b0d.jpg&Size=&share=Jag firar med en Motörhead Bastards Lager.
http://www.rocknytt.net
Nu är jag framme i Sotji, trots bakfyllan efter Sweden Rock.
Hälsningar från Svarta Havet.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=9823a395c4084df09f00ed89f1770b0d.jpg&Size=&share=
Jag firar med en Motörhead Bastards Lager.
Quote from Jonny Persson on 15 June 2012, 11:05Bra att du skålar med mr Kilmister!
Bra att du skålar med mr Kilmister!
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 14:53Är det inte fel årstid och lite tidigt inför OS?
Är det inte fel årstid och lite tidigt inför OS?
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 15:07Nja, +25grC på Alder Beach tycker inte jag låter som fel årstid.
Fast enligt skylten får jag visst inte bada.Dessutom finns det ju inget som hindrar att man drar hit vintern 2014 också, men då blir det nog upp till rosenbyn med monoskin.
Nja, +25grC på Alder Beach tycker inte jag låter som fel årstid.
Fast enligt skylten får jag visst inte bada.
Dessutom finns det ju inget som hindrar att man drar hit vintern 2014 också, men då blir det nog upp till rosenbyn med monoskin.
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 22:58Äntligen framme, tack för att du väntade Mackan. 😉 Ömsom asfalt, ömsom obanat och allt däremellan. Sverige kan vara svårsprunget - och svårhittat - bitvis.
Symptomatiskt då kanske att jag inte vet om det var idag eller igår jag kom fram.:D
Äntligen framme, tack för att du väntade Mackan. 😉 Ömsom asfalt, ömsom obanat och allt däremellan. Sverige kan vara svårsprunget - och svårhittat - bitvis.
Symptomatiskt då kanske att jag inte vet om det var idag eller igår jag kom fram.:D
Quote from Jonny Persson on 29 June 2012, 08:58Välkommen Magnus! Vad sägs om en Trashy Blonde?
Välkommen Magnus! Vad sägs om en Trashy Blonde?
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 09:12Mackan, är det Trashy Blonde ska det vara sex..
Mackan, är det Trashy Blonde ska det vara sex..