Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Snart är det nytt år och nya föresatser! Och varför inte inleda året med att anmäla dig till en triathlontävling? Även om du inte tävlat tidigare så är det en bra morot att anmäla sig till en motionstävling för att testa o se hur det är. Nu under vintern

Hej, Jag tränar för att ha kul och må bra:-)

Har sprungit 30 maror plus en massa andra lopp, och efter Lidingöloppet i september i år blev jag klar med min 7:e Svenska Klassiker. 2010 körde jag alla tre Klassikerna parallellt (hel-, halv- och tjej), och

Välkommen Suzanne!

Glad motionär som hann med triathlonpremiär (motion) innan jag blev gravid med nr 3. Är nu på väg tillbaks efter graviditeten. Har kommit igång med cykling och simning under sommaren och hösten men nätt och jämnt börjat springa igen. Närmsta målet är Vätt

Hej Malin, välkommen till gruppen! Har du funderat på vllka triathlonarrangemang som du vill starta i under 2013? Mitt stora mål är den olympiska distansen på Stockholm Triathlon. Jag kan också tipsa om duathloncupen som går under vår/försommar http://www

Hej!

Nej, den tävling jag hann med förra våren var i Örserum (blev inställd i år då de ej fick till tidtagningen). Det är löpningen som får avgöra vilken distans det kan tänkas bli. Har varit lite justerad efter sista bebisen, men tror nu att det är ok a

Linköping 11 maj får jag lägga in i kalendern. Helt klart!

Jag är precis som Malin på väg tillbaka igen. Var ju inte särskilt snabb innan jag blev gravid igen, men jag har kul! Just nu går det lite segt med träningen. En förkylning satte stopp för löpandet för tre veckor sen. Hoppas komma igång igen nu under jul!

Härligt att du också är här!

Hej! Här är en långsam motionär som strävar efter att bli snabbare. Jag gjorde första tjejklassikern 2011 nu har jag anmält mej till Boråsklassikern start i februari, det är samma distanser. Så i dagsläget är det skidor och styrka som prioriteras men våre

12