Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej,

Jag är en hästtjej som alltid gillat utmaningar. Nu när mitt tävlingsintresse med hästen börjat dala och pållen min blivit äldre så måste nya utmaningar upp på schemat. Därför så är min första triathlon bokad 25/8 och därmed en rejäl satsning på min

Härligt! Nya utmaningar är alltid bra!

Hej, jag är 46 år och gillar att träna. Jag bor i Gbg och håller på med min första klassiker nu. Bara Vasaloppet kvar. Skall göra alla loppen i år igen och satsar på bättre tider och på att ha kul under träningen. Jag är mer uthållig än snabb - har svårt

Hej! Heidi jag har bara 10 mil till GBG bor i Vara då är det inte omöjligt att vi möts på något tri lopp. Horla tri tex mellan Vårgårda och Alingsås.

Duathlonsäsongen börjar i slutet av april. Här är bilder från en tävling i början av maj förra året:

Lite att längta till så här i kylan! 🙂

Hej på er tjejer,
Jag är en träningstokig "snigel" som jobbar på att bli snabbare. Just nu håller jag på med min första helklassiker. Sprang LL i höstas, åker till Sälen nästa vecka. Jag bor i Skellefteå, tre barn mellan 11-20 i år. Har testat två motions

Välkommen Marie-Louise! Alltid kul när fler börjar. Kan varmt rekommendera den olympiska sträckan om du vill ha lite att bita i 🙂

12