Quote from Guest on 9 August 2007, 17:5923-25 Maj
550 km med start och mål i Örebro.
Pris inklusive mat och husrum: 1600 kr.
Dag 1: Örebro - Åmål (210 km)
Dag 2: Åmål - Mariestad (210 km)
Dag 3: Mariestad - Örebro (120 km)Enkel skiss över banan: http://www.funbeat.se/life/tracks/shownonav.
23-25 Maj
550 km med start och mål i Örebro.
Pris inklusive mat och husrum: 1600 kr.
Dag 1: Örebro - Åmål (210 km)
Dag 2: Åmål - Mariestad (210 km)
Dag 3: Mariestad - Örebro (120 km)
Enkel skiss över banan: http://www.funbeat.se/life/tracks/shownonav.
Quote from Funbeat user on 9 August 2007, 18:09Jösses hur vet ni att ni ska köra så här tidigt??
Jag vet ju inte ens om jag ska köra några fler lopp i slutet på Augusti i år.
Jösses hur vet ni att ni ska köra så här tidigt??
Jag vet ju inte ens om jag ska köra några fler lopp i slutet på Augusti i år.
Quote from Johan Fylke on 9 August 2007, 19:08sugen men osäker
sugen men osäker
Quote from Lotta W on 9 August 2007, 21:27Det går att ta bort lopp ur sin kalender i efterhand om man vill => det är helt ok att lägga till lopp man är intresserad av men inte vet säkert att man skall köra. Det blir så mycket lättare att komma ihåg när olika lopp går då 🙂
Det går att ta bort lopp ur sin kalender i efterhand om man vill => det är helt ok att lägga till lopp man är intresserad av men inte vet säkert att man skall köra. Det blir så mycket lättare att komma ihåg när olika lopp går då 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 17:10Jag vet inte vad jag ska cykla 2008 men lägger till det jag är intresserad av nu och sen får jag se vad som stämmer/blir av.
Jag vet inte vad jag ska cykla 2008 men lägger till det jag är intresserad av nu och sen får jag se vad som stämmer/blir av.
Quote from mats1976@gmail.com on 7 October 2007, 17:17Ja, Vänern runt vore kul att prova på
Ja, Vänern runt vore kul att prova på
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 17:39Kollar man på bilderna de som cyklade från min klubb tog i år så blir man ännu mer sugen :D:
http://www.hisingensck.se/forum/viewtopic.php?t=4871
Kollar man på bilderna de som cyklade från min klubb tog i år så blir man ännu mer sugen :D:
Quote from Torbjörn Ohlsson on 7 October 2007, 19:49Då kör väl jag också... Kommer att bli kul!
Då kör väl jag också... Kommer att bli kul!
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 22:54Har fått ett grymt sug efter att skaffa en racer cykel och ge mig ut på dom öppna vägarna.
Just nu så kör jag 1-2 spinning pass i vecka för att träna upp benen och konditionen.
Min fråga är om det är rimligt att köpa en fin racer till våren när dom börj
Har fått ett grymt sug efter att skaffa en racer cykel och ge mig ut på dom öppna vägarna.
Just nu så kör jag 1-2 spinning pass i vecka för att träna upp benen och konditionen.
Min fråga är om det är rimligt att köpa en fin racer till våren när dom börj
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 23:04Det är helt lugnt att köra VR som är ett lopp med startgrupper som kör kolonnkörning och väntar in varandra.
Alla ska med!
Det är helt lugnt att köra VR som är ett lopp med startgrupper som kör kolonnkörning och väntar in varandra.
Alla ska med!