Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 20:46Creutz: Jag tror att det blir svårt att "hänga på er". Ni kör säkert för sakta med en trainer hängande på cykeln och jag klarar inte att hålla balansen.
Jag gillar faktiskt vinterträningen på cykel och nu har jag nya Northwave farenheit GTX o värmestrump
Creutz: Jag tror att det blir svårt att "hänga på er". Ni kör säkert för sakta med en trainer hängande på cykeln och jag klarar inte att hålla balansen.
Jag gillar faktiskt vinterträningen på cykel och nu har jag nya Northwave farenheit GTX o värmestrump
Quote from Johan Fylke on 10 October 2007, 21:38håller just på och letar bästa pris för att beställa en
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=T1930&avd=2&Ref=&artgrp=1061&visa=1-32&Sort=Beskr&Visn=Std
uppkopplad till internet kan det bli en hel del tuffa kamp
håller just på och letar bästa pris för att beställa en
uppkopplad till internet kan det bli en hel del tuffa kamp
Quote from Fredrik Närenfors on 10 October 2007, 23:50Tycker ni trainer är tråkig och rullar är för svåra/tråkiga. Ta då en titt på de här från e-motion
http://www.insideride.com/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=36
Innan ni dissar dem så ta en titt på videogalleriet. Jag tror tom David
Tycker ni trainer är tråkig och rullar är för svåra/tråkiga. Ta då en titt på de här från e-motion
http://www.insideride.com/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=36
Innan ni dissar dem så ta en titt på videogalleriet. Jag tror tom David
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 07:27Jag har kört både på rullar o trainer men jag tycker att det är tråkigt att se samma vy/vägg!
Jag kör hellre utomhus på vägarna och upplever elementen i Det soliga södern(Skåne).
Jag har kört både på rullar o trainer men jag tycker att det är tråkigt att se samma vy/vägg!
Jag kör hellre utomhus på vägarna och upplever elementen i Det soliga södern(Skåne).
Quote from Håkan Öhling on 11 October 2007, 22:59Min trainer står i TV-rummet (eller min TV står i trainer-rummet 😉 ). Jag kör alltid en hel film. Passet blir lika långt som filmen 🙂 Långa filmer är bra. Sen brukar jag köra 1 hård minut varje 10 min - så det blir lite omväxling(H)
Min trainer står i TV-rummet (eller min TV står i trainer-rummet 😉 ). Jag kör alltid en hel film. Passet blir lika långt som filmen 🙂 Långa filmer är bra. Sen brukar jag köra 1 hård minut varje 10 min - så det blir lite omväxling(H)
Quote from Funbeat user on 12 October 2007, 01:24Skulle verkligen vilja ha en trainer eller sådana rullar framför tv:n nu i vinter.
Risken att jag skulle få trampa mig varm nattetid, efter trolig vräkning, är nog allt för stor dock. De låter en hel del de där!!
Skulle verkligen vilja ha en trainer eller sådana rullar framför tv:n nu i vinter.
Risken att jag skulle få trampa mig varm nattetid, efter trolig vräkning, är nog allt för stor dock. De låter en hel del de där!!
Quote from Funbeat user on 12 October 2007, 06:58En sak är säker, att höra något mer än ljudet från trainern/rullar är i det närmaste omöjligt om det skall vara träning och inte en cykeltur.
En cykeltur borde innebära att man är på tur och inte sitter och tittar på samma vägg? Enda avbrottet blir i så
En sak är säker, att höra något mer än ljudet från trainern/rullar är i det närmaste omöjligt om det skall vara träning och inte en cykeltur.
En cykeltur borde innebära att man är på tur och inte sitter och tittar på samma vägg? Enda avbrottet blir i så
Quote from Elisabeth Hansson on 19 May 2008, 19:58I ett svagt ögonblick, på det 19:e hålet i Portugal, bestämde jag mig för att köra runt Vänern i år!
De första 20 milen kommer jag nog inte att ha några problem med, men vilket är bästa sättet att återhämta sig inför nästa dag (kost, kemikalier...)?
I ett svagt ögonblick, på det 19:e hålet i Portugal, bestämde jag mig för att köra runt Vänern i år!
De första 20 milen kommer jag nog inte att ha några problem med, men vilket är bästa sättet att återhämta sig inför nästa dag (kost, kemikalier...)?
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 20:37En gainer och lite massage (massage är gratis på loppet så passa på...)
En gainer och lite massage (massage är gratis på loppet så passa på...)
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 21:35Åker Vänern Runt för tredje året i rad. Även om man valt snabbgrupp är farten ganska sansad. Har för mig att vi rulllsnittade cirka 32-33 km/tim förra året. Totala snittet är betydligt lägre eftersom vi stannade i alla depåer och hade trevligt.
Det krä
Åker Vänern Runt för tredje året i rad. Även om man valt snabbgrupp är farten ganska sansad. Har för mig att vi rulllsnittade cirka 32-33 km/tim förra året. Totala snittet är betydligt lägre eftersom vi stannade i alla depåer och hade trevligt.
Det krä