Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 23:10va inte "alla ska med" sossarnas kampanj slogan?
va inte "alla ska med" sossarnas kampanj slogan?
Quote from Fredrik Närenfors on 9 October 2007, 23:52Lars. Köp racern nu när det börjar bli lite cykelrea på årets modeller. Jag gav halva priset för en sprillans ny kolfiberhoj när jag köpte min.
Sen ställer du upp den på en trainer och vänjer in kroppen och provar ut sittställningen så att allt är klart
Lars. Köp racern nu när det börjar bli lite cykelrea på årets modeller. Jag gav halva priset för en sprillans ny kolfiberhoj när jag köpte min.
Sen ställer du upp den på en trainer och vänjer in kroppen och provar ut sittställningen så att allt är klart
Quote from Håkan Öhling on 10 October 2007, 00:17Klart man ska va med på Vänern runt! Utmärkt cykelupplevelse och bästa tänkbara förberedelse för sommarens alla utmaningar 😀
Klart man ska va med på Vänern runt! Utmärkt cykelupplevelse och bästa tänkbara förberedelse för sommarens alla utmaningar 😀
Quote from Lotta W on 10 October 2007, 08:29Ja, det var den, Jessica: "Resistance is futile. You will be assimilated."
Ja, det var den, Jessica: "Resistance is futile. You will be assimilated."
Quote from Torbjörn Ohlsson on 10 October 2007, 12:34Eller så gör du som vi andra Skåningar....
Sätter cykeln på trainern när det verkligen inte går att cykla ute, d.v.s. någon enstaka vecka om året. Resten av tiden matar vi landsväg - Det är ju definitivt mer härdande att sitta i kyla, regn, hagel och ett
Eller så gör du som vi andra Skåningar....
Sätter cykeln på trainern när det verkligen inte går att cykla ute, d.v.s. någon enstaka vecka om året. Resten av tiden matar vi landsväg - Det är ju definitivt mer härdande att sitta i kyla, regn, hagel och ett
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 13:39Jag är Skåning o halvdansk, men jag sätter mig inte på någon trainer(oavsett väder).
Jag är Skåning o halvdansk, men jag sätter mig inte på någon trainer(oavsett väder).
Quote from Torbjörn Ohlsson on 10 October 2007, 17:28Vad har du emot trainers David?
Vad har du emot trainers David?
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 17:35För att det är så fruktansvärt tråkigt!
Det är själsdödande, därför att cykel är en naturupplevelse för mig!
Jag kör hellre ute i halvtaskigt väder och fryser än sitter och tittar på samma utsikt i tre timmar.
För att det är så fruktansvärt tråkigt!
Det är själsdödande, därför att cykel är en naturupplevelse för mig!
Jag kör hellre ute i halvtaskigt väder och fryser än sitter och tittar på samma utsikt i tre timmar.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 10 October 2007, 19:00Häng på oss då! Jag har en liten plan om att köra i ett förråd, där man kan sätta upp en hel del trainers, för att sedan också koppla in en tv och DVD. På detta sätt blir trainern en social verksamhet och dessutom kan man ju se på film...
Men jag håller m
Häng på oss då! Jag har en liten plan om att köra i ett förråd, där man kan sätta upp en hel del trainers, för att sedan också koppla in en tv och DVD. På detta sätt blir trainern en social verksamhet och dessutom kan man ju se på film...
Men jag håller m
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 20:09Hej på er.
Själv kör jag en del på trainer. I våras blev det dryga 230 mil, inför Vr. Och detta för att det inte är praktiskt att cykla ute, under vintern här. Om man inte vill köra MTB och det vill inte jag. Visst är det som ni skriver, mycket trevligar
Hej på er.
Själv kör jag en del på trainer. I våras blev det dryga 230 mil, inför Vr. Och detta för att det inte är praktiskt att cykla ute, under vintern här. Om man inte vill köra MTB och det vill inte jag. Visst är det som ni skriver, mycket trevligar