Quote from Guest on 17 March 2008, 09:03Vännäs halvmara start kl 13
Vännäs halvmara start kl 13
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 09:13Hmm, lite mer information om det här loppet hade inte skadat.
Jag googlade fram följande sida.
http://www.vsk.vannas.se/mara.html
Hmm, lite mer information om det här loppet hade inte skadat.
Jag googlade fram följande sida.
http://www.vsk.vannas.se/mara.html
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 12:30Nej, det hade ju inte skadat....Hemsidan känns lite old school också 🙂
Själv har jag dragit på mig en belastningsskada på fotleden mitt under bästa träningsperiod. Tror tempoträningen var något mina stackars ledband inte hade förberett sig på...Så nu b
Nej, det hade ju inte skadat....Hemsidan känns lite old school också 🙂
Själv har jag dragit på mig en belastningsskada på fotleden mitt under bästa träningsperiod. Tror tempoträningen var något mina stackars ledband inte hade förberett sig på...Så nu b
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 13:00För mig är (skid)formen bra iaf.
Problemet är att jag inte sprungit på ett halvår. Så jag tänkte mig ett första pass den här veckan. Måste komma igång snart så jag kan bedöma om att tävla den 10 maj är realistiskt. 🙂
För mig är (skid)formen bra iaf.
Problemet är att jag inte sprungit på ett halvår. Så jag tänkte mig ett första pass den här veckan. Måste komma igång snart så jag kan bedöma om att tävla den 10 maj är realistiskt. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 13:44Alla former är bra former, eller hur? 😉
Känns som att maj närmar sig med stormsteg, nyss var det ju nyår! Känns redan som om tiden går snabbare. Kan bara tänka mig hur det ser ut vid pensionering,haha..
Så första löppasset snart för dig alltså? Då kans
Alla former är bra former, eller hur? 😉
Känns som att maj närmar sig med stormsteg, nyss var det ju nyår! Känns redan som om tiden går snabbare. Kan bara tänka mig hur det ser ut vid pensionering,haha..
Så första löppasset snart för dig alltså? Då kans
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 14:29Sprang du 21 km första passet efter skadan? Eller har du inte registrerat tidigare?
Det ser väl bra ut för dig. Kanske en bra tid inom räckhåll t.o.m.I mitt fall är det lite gambling. Men det är inte hela världen om jag missar det. Tänkte mest ha det s
Sprang du 21 km första passet efter skadan? Eller har du inte registrerat tidigare?
Det ser väl bra ut för dig. Kanske en bra tid inom räckhåll t.o.m.
I mitt fall är det lite gambling. Men det är inte hela världen om jag missar det. Tänkte mest ha det s
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 16:06Nej,nej,tok!! 🙂 Det var snarare efter snabbdistansen som jag utlöste skiten och nu går jag omkring och lallar. Hade inte registrerat innan. Tänkte som köra igång på allvar med det nu för de i februari var mer en test, men jag använder mig fortfarande av
Nej,nej,tok!! 🙂 Det var snarare efter snabbdistansen som jag utlöste skiten och nu går jag omkring och lallar. Hade inte registrerat innan. Tänkte som köra igång på allvar med det nu för de i februari var mer en test, men jag använder mig fortfarande av
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 18:19Ah, då fattar jag. Tråkigt att vara skadad. Vattenlöpning kanske kan vara något? Har inte testat det själv och det ser inte superkul ut heller.
Stockholm halvmarathon är planen för tillfället. Men om jag kan kombinera det med att hälsa på någon kompis så
Ah, då fattar jag. Tråkigt att vara skadad. Vattenlöpning kanske kan vara något? Har inte testat det själv och det ser inte superkul ut heller.
Stockholm halvmarathon är planen för tillfället. Men om jag kan kombinera det med att hälsa på någon kompis så
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 21:16Men då får du hälsa på mig och köra cph-(0,5)maran istället!
Jag tänkte göra det som genrep inför sthlm.
Men då får du hälsa på mig och köra cph-(0,5)maran istället!
Jag tänkte göra det som genrep inför sthlm.
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 22:08Ja, trist när det just började kännas som om de lite sega vinterbenen börjat få fart..Men idag blev det gym och det funkade finfint så jag hoppas kunna jogga lite lätt om några dagar och kolla hur foten funkar då.
Härligt att ha något lite senare att se
Ja, trist när det just började kännas som om de lite sega vinterbenen börjat få fart..Men idag blev det gym och det funkade finfint så jag hoppas kunna jogga lite lätt om några dagar och kolla hur foten funkar då.
Härligt att ha något lite senare att se