Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 15:52Tjena,
Det är en vändbana på asfalt, spring 10,5km vänd och spurta tillbaka.
Det är ganska platt, dock en ganska seg backe på slutet. Men ingen västerbro direkt. Det var även bra arrangerat när jag sprang, rekomenderas.
Tjena,
Det är en vändbana på asfalt, spring 10,5km vänd och spurta tillbaka.
Det är ganska platt, dock en ganska seg backe på slutet. Men ingen västerbro direkt. Det var även bra arrangerat när jag sprang, rekomenderas.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 15:53Tack för det! Låter som en överkomlig bana, ska nog fixa sig en 10:e 😀
Tack för det! Låter som en överkomlig bana, ska nog fixa sig en 10:e 😀
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:43Attans, jag som hade tänkt köra lugnt i 15 km och sen öka. Nåväl, det kan nog fungera med en backe på slutet också.
Attans, jag som hade tänkt köra lugnt i 15 km och sen öka. Nåväl, det kan nog fungera med en backe på slutet också.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 22:00Jag har tänkt att ta mig från start till mål. Antagligen går et sakta, backe på slutet eller ej 😀
Jag har tänkt att ta mig från start till mål. Antagligen går et sakta, backe på slutet eller ej 😀
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 22:12Det verkar vara rätt riktning i de flesta fall!
(Är man riktigt hungrig kan det vara bra att ta målet först - tex filmjölk med start)
Det verkar vara rätt riktning i de flesta fall!
(Är man riktigt hungrig kan det vara bra att ta målet först - tex filmjölk med start)
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 22:15Tack Christer, jag ska komma ihåg det tipset 😀 Känns även skönt att trots att jag är nybörjarlöpare har fattat galoppen och inte börjar vid mål och springer till start.
Tack Christer, jag ska komma ihåg det tipset 😀 Känns även skönt att trots att jag är nybörjarlöpare har fattat galoppen och inte börjar vid mål och springer till start.
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 22:25Jo, som gammal erfaren löpare vill man ju gärna dela med sig!
Jo, som gammal erfaren löpare vill man ju gärna dela med sig!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 22:30Sådant tackar och bockar vi för 😀
Sådant tackar och bockar vi för 😀
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 23:02Jag kommer nog att slänga in en efteranmälan till Vännäs Halvmarathon. Men kan ju alltid ta det lugnt.. 😀
Jag kommer nog att slänga in en efteranmälan till Vännäs Halvmarathon. Men kan ju alltid ta det lugnt.. 😀
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 23:03Jag är född till att ta det lugnt verkar det som 😉
Jag är född till att ta det lugnt verkar det som 😉