Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 11:03Hur är formen inför nästa helg nu då ?
Hur är formen inför nästa helg nu då ?
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 17:34Här har det har mest blivit cykling i helgen men uthålligheten borde inte bli sämre iaf..
Här har det har mest blivit cykling i helgen men uthålligheten borde inte bli sämre iaf..
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 20:54Just nu är det lite neråt. Sprang just ett långpass och mådde illa över halva sträckan. Äta just innan var en dålig ide.
Men jag har i alla fall anmält mig, men jag har gett upp planerna på att öka på slutet. Ett jämnt och lugnt tempo får det bli.
Just nu är det lite neråt. Sprang just ett långpass och mådde illa över halva sträckan. Äta just innan var en dålig ide.
Men jag har i alla fall anmält mig, men jag har gett upp planerna på att öka på slutet. Ett jämnt och lugnt tempo får det bli.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 13:01Nu har jag anmält mig också...min första längre tävling någonsin så det är ordentligt nervöst. Får önska er lycka till så ses vi på lördag 🙂
Nu har jag anmält mig också...min första längre tävling någonsin så det är ordentligt nervöst. Får önska er lycka till så ses vi på lördag 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 23:04Nämen titta, en till Hedenström, kul!
Blir tyvärr ingen halvmara för mig, kom annat ivägen. Vilar mig i form till stockholm marathon istället...*host*. Hoppas på ett 30km-pass på söndag istället. Lycka till alla ni som skall springa!
Nämen titta, en till Hedenström, kul!
Blir tyvärr ingen halvmara för mig, kom annat ivägen. Vilar mig i form till stockholm marathon istället...*host*. Hoppas på ett 30km-pass på söndag istället. Lycka till alla ni som skall springa!
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 08:43Varför skulle loppet gå så sent på dagen? Nu sitter jag ju här hemma och nervösar upp mig. 🙂
Verkar bli över 20 grader varmt också.
Lycka till i alla fall.
Varför skulle loppet gå så sent på dagen? Nu sitter jag ju här hemma och nervösar upp mig. 🙂
Verkar bli över 20 grader varmt också.
Lycka till i alla fall.
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 09:02Jag säger samma sak! Men men, det är ju ändå bara ett träningpass inför Stockholm.
Lycka till!
Jag säger samma sak! Men men, det är ju ändå bara ett träningpass inför Stockholm.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 09:09Lycka till ni som ska springa, jag ska till Bräntis för backträning med några kollegor annars kanske jag åkt upp och kollat.
Lycka till ni som ska springa, jag ska till Bräntis för backträning med några kollegor annars kanske jag åkt upp och kollat.
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 09:11Hmmmm.....springa och springa....som den långsamma och svenska versionen av Captain Slow kommer jag nog snigla mig de 21 kilometrarna 😉
Hmmmm.....springa och springa....som den långsamma och svenska versionen av Captain Slow kommer jag nog snigla mig de 21 kilometrarna 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 09:58Lycka till allihopa! Själv har jag "nervösat" (<---härligt uttryck!) mig sen 7:30 och kännt att oj vad bra det skulle varit om loppet varit kring 10...!
Blir kvartsmara för mig, får skjuta upp halvmaradebuten till senare i sommar 🙂
Lycka till allihopa! Själv har jag "nervösat" (<---härligt uttryck!) mig sen 7:30 och kännt att oj vad bra det skulle varit om loppet varit kring 10...!
Blir kvartsmara för mig, får skjuta upp halvmaradebuten till senare i sommar 🙂