Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 16:21Ja det var en trevlig tillställning. Backen på slutet höll dock på att ta knäcken på mig. Tur att det fanns folk som hejade på en där, annars hade jag nog gått den sista kilometern...
Ja det var en trevlig tillställning. Backen på slutet höll dock på att ta knäcken på mig. Tur att det fanns folk som hejade på en där, annars hade jag nog gått den sista kilometern...
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 16:48Ja den backen var inte välkommen. Kunde varit i början av loppet istället. Fast på ett mystiskt sätt så blev mina då stumma lår lite bättre när jag var tvungen att sänka farten.
Vädret kunde man inte klaga på heller, trodde det skulle bli varmt. Men lite
Ja den backen var inte välkommen. Kunde varit i början av loppet istället. Fast på ett mystiskt sätt så blev mina då stumma lår lite bättre när jag var tvungen att sänka farten.
Vädret kunde man inte klaga på heller, trodde det skulle bli varmt. Men lite
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 17:52Hemma igen, efter en trevlig dag! Sista backen var seg men jag tycker på det stora hela att banan var rätt okej, jag sprang min halvmaradebut på 1.50 vilket jag är nöjd med.
Hemma igen, efter en trevlig dag! Sista backen var seg men jag tycker på det stora hela att banan var rätt okej, jag sprang min halvmaradebut på 1.50 vilket jag är nöjd med.
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 17:59Starkt jobbat alla som var med, nästa år ska jag försöka springa halvmaran där.
Starkt jobbat alla som var med, nästa år ska jag försöka springa halvmaran där.
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 11:23Jippi, jag gjorde det! 1,54,36 blev tiden i min halvmaradebut. Bra väder och trevlig löpning med en tuff backe på slutet. Jag gick däremot ut för långsamt och ökade takten efter 7km, kunde alltså ha haft en bättre tid men är ändå supernöjd! 🙂
Grattis p
Jippi, jag gjorde det! 1,54,36 blev tiden i min halvmaradebut. Bra väder och trevlig löpning med en tuff backe på slutet. Jag gick däremot ut för långsamt och ökade takten efter 7km, kunde alltså ha haft en bättre tid men är ändå supernöjd! 🙂
Grattis p
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 15:42Halvmaradebuten gick bra men jag fick lite ont på utsidan av hälen men efter dagens cykeltur har det försvunnit - Cykling är helande 🙂
Halvmaradebuten gick bra men jag fick lite ont på utsidan av hälen men efter dagens cykeltur har det försvunnit - Cykling är helande 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 19:35Vad många debutanter, eller är det någon som menar debut som i "för i år"? Är det uppladdning inför Stockholm 31 maj eller varför valde ni att springa nu? Jag sprang också min livs första halvmara igår, och herregud vilken rolig distans det var. Löpglädje
Vad många debutanter, eller är det någon som menar debut som i "för i år"? Är det uppladdning inför Stockholm 31 maj eller varför valde ni att springa nu? Jag sprang också min livs första halvmara igår, och herregud vilken rolig distans det var. Löpglädje
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 20:25Det var mitt livs första halvmara 🙂 Det var himla kul och bra uppladdning inför Stockholm! Jag kommer nog springa det här loppet fler gånger.
Det var mitt livs första halvmara 🙂 Det var himla kul och bra uppladdning inför Stockholm! Jag kommer nog springa det här loppet fler gånger.
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 20:30Jag har aldrig testat Halvmarathon tidigare och den i Vännäs passade som sagt bra innan Stockholms hela.
Jag har aldrig testat Halvmarathon tidigare och den i Vännäs passade som sagt bra innan Stockholms hela.
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 20:32Min första riktiga halvmara någonsin och om tre veckor gör jag debut i Sthlm marathon.
Min första riktiga halvmara någonsin och om tre veckor gör jag debut i Sthlm marathon.