Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 20:37Ha Ha, vi är flera stycken med samma upplägg - debut Vännäs, sedan Stockholm 😀
Ha Ha, vi är flera stycken med samma upplägg - debut Vännäs, sedan Stockholm 😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 12:59Officiella resultat:
http://www.vsk.vannas.se/resultat/2008/Halvmaran/Resultat%20Vannas%20Halvmarathon%202008.htm
Officiella resultat:
http://www.vsk.vannas.se/resultat/2008/Halvmaran/Resultat%20Vannas%20Halvmarathon%202008.htm
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 14:48Märk väl att jag blivit omdöpt till Maria Lidström i resultatlistan, ha ha (halvmarathon, motion, )damer. Har ni andra fått behålla era riktiga namn ? 😉
Märk väl att jag blivit omdöpt till Maria Lidström i resultatlistan, ha ha (halvmarathon, motion, )damer. Har ni andra fått behålla era riktiga namn ? 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 15:11Udda att du fick heta just Lidström, det är inte speciellt vanligt...
Udda att du fick heta just Lidström, det är inte speciellt vanligt...
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 15:13Nä, det är ju inte direkt likt mitt riktiga namn 🙂
Nä, det är ju inte direkt likt mitt riktiga namn 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 15:33Hmm. Josefin Eriksson kanske bara är ditt nick här på funbeat. Så nu vet vi ditt riktiga namn. 😉
(Och andra sidan har jag faktiskt tävlat med andras namn nån gång också)
Hmm. Josefin Eriksson kanske bara är ditt nick här på funbeat. Så nu vet vi ditt riktiga namn. 😉
(Och andra sidan har jag faktiskt tävlat med andras namn nån gång också)
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 15:37Ha Ha - busted 😀 Jo, jag kände ju att jag ville välja ett häftigt nick här på FB så då valde jag det otroligt coola Josefin Eriksson (H)
Ha Ha - busted 😀 Jo, jag kände ju att jag ville välja ett häftigt nick här på FB så då valde jag det otroligt coola Josefin Eriksson (H)
Quote from ellen olsson on 13 May 2008, 21:56Coolt "nick" Maria/Josefin! Snodde du någon annans plats? 😉
Coolt "nick" Maria/Josefin! Snodde du någon annans plats? 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 22:19Ha Ha 😀 Nja, jag mailade faktiskt och frågade om de tyckte jag passade bättre som Maria än Josefin (iofs har jag ju aldrig gillat Josefin, så det var väl ingen stor förlust 😉 ) men så var det inte - de hade strulat till det och skulle ändra i resultatli
Ha Ha 😀 Nja, jag mailade faktiskt och frågade om de tyckte jag passade bättre som Maria än Josefin (iofs har jag ju aldrig gillat Josefin, så det var väl ingen stor förlust 😉 ) men så var det inte - de hade strulat till det och skulle ändra i resultatli
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 00:35Kolla tävlingsklassen "K" där har du en M Lidström från Ske-å som kom imål strax efter dig 🙂
Kolla tävlingsklassen "K" där har du en M Lidström från Ske-å som kom imål strax efter dig 🙂