Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 22:55Nej du Boremalm. Det blir helst inga resor för att springa i maj.
Kollade in marathon.se och det kryllade inte med halvmarathon lopp. Såg en kandidat iaf, "Höga Kusten Marathon". Den låter dock småjobbig.
Nej du Boremalm. Det blir helst inga resor för att springa i maj.
Kollade in marathon.se och det kryllade inte med halvmarathon lopp. Såg en kandidat iaf, "Höga Kusten Marathon". Den låter dock småjobbig.
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 19:38Hur går det för er i träningen? För mig börjar det kännas riktigt bra. Kommer nog kunna genomföra halvmaran trots inte allt för mycket träning innan. (V)
Hur går det för er i träningen? För mig börjar det kännas riktigt bra. Kommer nog kunna genomföra halvmaran trots inte allt för mycket träning innan. (V)
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 21:51Långsamt. Har inte vågat skicka in anmälan än och kör fortfarande bara pass mellan 8-10 km ca 2-3 ggr i veckan + tung styrketräning.
Tror knappast det blir någon halvmara med tanke på att det bara är fåtalet veckor kvar. Blir nog hellre Sthlms halvmara u
Långsamt. Har inte vågat skicka in anmälan än och kör fortfarande bara pass mellan 8-10 km ca 2-3 ggr i veckan + tung styrketräning.
Tror knappast det blir någon halvmara med tanke på att det bara är fåtalet veckor kvar. Blir nog hellre Sthlms halvmara u
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:02Jag ska springa Stockholm Marathon, så jag lurar på att lägga in denna halvmara som förberedelse....... 🙂
Jag ska springa Stockholm Marathon, så jag lurar på att lägga in denna halvmara som förberedelse....... 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:04Tänker precis som dig Josefin! 🙂
Den ligger rätt bra tidsmässigt.
Tänker precis som dig Josefin! 🙂
Den ligger rätt bra tidsmässigt.
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:13He. Mitt längsta pass hittills är på 11 km, men det kändes mycket bra.
Skall se om jag vågar köra något 20 km pass innan annars så tänkte jag mig ca 2-3 pass på 15 km. Ingen maxning alls från min sida till detta lopp.
Vännäs halvmara kan nog fungera so
He. Mitt längsta pass hittills är på 11 km, men det kändes mycket bra.
Skall se om jag vågar köra något 20 km pass innan annars så tänkte jag mig ca 2-3 pass på 15 km. Ingen maxning alls från min sida till detta lopp.
Vännäs halvmara kan nog fungera so
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 20:28Jag har bestämt mig, jag kör Vännäs 😀 Ska blir kul!
Jag har bestämt mig, jag kör Vännäs 😀 Ska blir kul!
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 11:16Någon som sprungit det här förut, förresten ??
Någon som sprungit det här förut, förresten ??
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 14:09Jag vet att mr Boremalm sprungit det. Får se om han ids svara. 🙂
För mig blir det första halvmaran någonsin.Men nu är det nära att jag anmäler mig. Händer inget oförutsett anmäler jag mig under nästa vecka.
Jag vet att mr Boremalm sprungit det. Får se om han ids svara. 🙂
För mig blir det första halvmaran någonsin.
Men nu är det nära att jag anmäler mig. Händer inget oförutsett anmäler jag mig under nästa vecka.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 14:16För mig med, jag har aldrig sprungit något lopp whatsoever faktiskt.....
Come on Boremalm, ge oss lite info nu!
För mig med, jag har aldrig sprungit något lopp whatsoever faktiskt.....
Come on Boremalm, ge oss lite info nu!