Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vi har just lagat en bugg som gjorde att man fick notifieringar om att man fått följare, trots att man inte hade fått några följare. Därav förvirringen kring varför personerna inte har synts i listorna. Jag är ledsen för detta!

Vi har också lagat felet s

För säkerhetsskull förklarar jag igen hur det fungerar:

1) Man kan välja att följa träningspass och/eller blogginlägg.

2) Man blir en följare genom att aktivt gå in på personens profil och där klicka på knappen Följ (där man även kan välja om det är tr

Som en följd av ovanstående gäller även:

a) Personer som har kommenterat något av dina pass eller blogginlägg, eller gillat något av dem, är INTE automatiskt en följare för dig.

b) Att vara följare av någons träning/blogg är bara ett _önskemål_ om att

Oj. Där försvann alltså alla presumptiva fansen. ;P

Ursäkta om jag slår in öppna dörrar här, men en sak som jag insett är att bara för att man är vän med någon så följer man inte den personen med nödvändighet.

Troligtvis så är det standardinställningen, både för gamla vänner och nya, att man följer dem me

Ola: Helt korrekt!

Jaha! Men... Hmm. Vad är poängen med att vara vänner då om man inte vill följa dem? Eller hmm. Har jag missat något?

Vissa kanske man mest är intresserade av att följa som bloggare, men inte varenda träningspass de gör för det. Andra kanske är mindre intressanta som bloggare men man följer gärna träningspassen.

Det blir helt enkelt överskådligare, skulle jag tro.

Aha, ok. Blir man per automatik vänner om man väljer att följa någon som följer en?

Nej, följare och vänner är olika saker.