Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kan man låta bli att få upp "XYZ följer dig nu" i sin nyhetsström? Min ström består snart BARA av sådana poster medan det jag är intresserad av att få upp i min ström försvinner längre och längre ner för att så småningom inte visas alls (eftersom det är b

Jag undra om det är något fel med följa funktion.

Om någon läsa min blogg är det automatiskt att de följa min blogg?
Eller måste man aktiv välja att följa någon.

Sedan jag hålla med Jenny en nyhets flöde som samla alla nya som följa eller plocka bort d

+1 på Jenny. Det är stor skillnad på hur det presenteras mellan t.ex. Internet Explorer och Mozilla Firefox när man kör på datorn.

I Internet Explorer ser jag i flikarna Vänner/Följer/Följare allas bilder med namn i underkant av bilden, och en vän-ikon o

Nu har vi gjort ett par justeringar:

Vi tog bort följare från nyhetsflödet - informationen finns ju trots allt som notifiering/händelse, vilket räcker gott och väl.

Vi har lagat ikonerna och knappen som hamnade tokigt i Firefox.

Angående hur det fungerar: Vi har inte gjort någon ändring kring hur det fungerar för vem som kan se vad. Och det hela är mycket enkelt: Om du valt att visa din träning för bara din vänner så är det bara dina vänner som kan se träningen. Personer som förs

Tack! Då kan jag våga mig på att visa min blogg för mina följare igen. 🙂

tack för de senaste ändring. nyhetsflöde är användbar igen.

Men det är fortfarande oklart till mig skillnad emellan

de som följa dig
vs
de som följa din blogg

Sedan vill jag gärna att de som är min vän ska inte synas på den följa listan. Vänner

Ryan: under tiden som Funbeat fixar så att listorna visar rätt information, kan du prova att klicka på notifikationsikonen så du får upp listan över alla dina notifieringar. Där ser man namn på de som följer ens blogg.

Edit påpekade att de inte nödvändig

Tack för tips. Men sedan jag postade har jag fått 27st till. Ibland är det ett namn som följa mig och ibland 4 namn och 6 andra följa din blogg. Så jag ser bara 4 av 10 i detta fall.

Men jag kolla på en del andra blogg inlägg. Men har hittills inte sätt

Intressant teori. Det skulle ju förklara varför dessa människor inte listas bland "följare"... 🙂