Quote from Funbeat user on 22 February 2014, 15:03Jasså? Jag ser både och... Förklarar varför jag svarar goddag yxskaft... 😉
Jasså? Jag ser både och... Förklarar varför jag svarar goddag yxskaft... 😉
Quote from Funbeat user on 22 February 2014, 15:34Hm, skumt. 🙂
Hm, skumt. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 February 2014, 17:18De du är vänner med ska har en liten bild av två huvud på höger sidan
Är du inte vänner finns inte den bild
De du är vänner med ska har en liten bild av två huvud på höger sidan
Är du inte vänner finns inte den bild
Quote from Funbeat user on 22 February 2014, 17:23Jo, nu står det "följer din blogg" på vissa och "följer dig" på andra. Okej, ska kolla.
Jo, nu står det "följer din blogg" på vissa och "följer dig" på andra. Okej, ska kolla.
Quote from Funbeat user on 22 February 2014, 18:38Kan man får bort alla så kallade "tips" som sedan någon dag plågar min träningsström. Vill inte se något annat än mina eller mina kontakters träning - TACK SÅ MYCKET!
Kollat under "Följer" och "Följare" och inte sett några andra än mina vänner där.
Kan man får bort alla så kallade "tips" som sedan någon dag plågar min träningsström. Vill inte se något annat än mina eller mina kontakters träning - TACK SÅ MYCKET!
Kollat under "Följer" och "Följare" och inte sett några andra än mina vänner där.
Quote from Funbeat user on 23 February 2014, 11:02Mattias läser några svar ovanpå. Där hittar din svar ett par gånger.
Jag är nyfikna om man kan ser en lista över de som följa min blogg? Jag ser skillnad emellan mina vänner de jag följa och de som följa mig. Men jag har fått ca 20st som följa min blogg
Mattias läser några svar ovanpå. Där hittar din svar ett par gånger.
Jag är nyfikna om man kan ser en lista över de som följa min blogg? Jag ser skillnad emellan mina vänner de jag följa och de som följa mig. Men jag har fått ca 20st som följa min blogg
Quote from Funbeat user on 23 February 2014, 11:12"Äntligen"! NU har jag samma problem som Ingmari och Ryan, d.v.s. att nya följare inte listas bland "Följare".
Sen undrade jag om man åtminstone kunde få en tooltip med namn på personerna i den listan? En bild säger kanske mer än tusen ord, men det går i
"Äntligen"! NU har jag samma problem som Ingmari och Ryan, d.v.s. att nya följare inte listas bland "Följare".
Sen undrade jag om man åtminstone kunde få en tooltip med namn på personerna i den listan? En bild säger kanske mer än tusen ord, men det går i
Quote from Funbeat user on 23 February 2014, 11:29Jag ser namn på alla. Underkant vit text på grå band
Jag ser namn på alla. Underkant vit text på grå band
Quote from Funbeat user on 23 February 2014, 12:32Aha! På Safari i iPhonen ser det ut som du beskriver. I Firefox på desktopen ser man bara bilderna utan namnskylt och den där "vän"-ikonen har hamnat en gång långt upp till höger...
Aha! På Safari i iPhonen ser det ut som du beskriver. I Firefox på desktopen ser man bara bilderna utan namnskylt och den där "vän"-ikonen har hamnat en gång långt upp till höger...
Quote from Funbeat user on 23 February 2014, 14:05Inlägget raderat. Jag läste på och fick svar.
Inlägget raderat. Jag läste på och fick svar.