Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Okej, men jag ser inte namnet då, utan bara om det är en vän eller inte?

Jo, du ser namn och bild (avatar). Har du provat att klicka på "Följare"? Ser du inte namn på dina följare?

När någon ny person börjar följa dig får du dessutom en notifiering precis som när t.ex någon skriver en kommentar på ett träningspass.

Tack, nu hittade jag!

Jag har fått några följare i dag, som inte är mina vänner alltså. Men under "Följare" ser jag bara mina vänner och inte mina nytillkomna följare.

Vad är skillnaden på att följa mig och att följa min blogg?

Vad jag förstått finns det ingen sådan distinktion. Följare ser bara det du valt att visa för alla Funbeat-medlemmar och vänner ser det du valt att visa för dina vänner, oavsett om det är träning, blogginlägg eller både och.

Eller förlåt... Det kanske finns två sådana alternativ någonstans... Har inte så bra koll i så fall. ;P

Hm, nyss när kollade stod det faktiskt "följer dig nu" resp. "följer din blogg". Men nu står det bara "följer dig nu". Jag tror inte jag såg i syne, men man vet ju aldrig. 🙂

Undrar dock fortf. om man kan se en lista över sina följare.

Starsidan -> vänstermenyn -> följare. Där listas alla som får upp dina träningspass/blogginlägg i sin ström.

Jag vet inte om det är oklart, men här kommer min bild av det hela (läs eller låt bli ;)):
En följare är bara någon som valt att följa vad du pos

Japp, det är glasklart, Jenny. 🙂 Tack! Men när jag klickar på "Följare" ser jag bara en lista med bilder över de som är mina vänner, men ingen lista över de som är mina följare.

Jag vet inte om det är en fråga om inställningar, men jag hittar inte nå